Helnøtt med spire:) Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Tenker på å ta kontakt med en kiroprakter (vet ikke helt hvordan det skrives) Og se om det kan hjelpe. Hun hadde garantert kolikk som baby. Vi gjor ikke noe med det ettersom vi ikke fikk noen råd av lege eller HS. Sov første ganga da hun var 7 mndr gjennom natt. Gren hele tiden kveld og dag. Men nå er jenta blitt tre år, og begynner å lure på om det er noe som kan sitte igjen fa hun var baby. Hun sover så lite. Hun sier bare hun er ikke trett og vil ikke sove. Sover ikke på dagen. Vi kan slite med å få henne i seng. Og hun kan våkne på natta gjerne kl 22.30 og ikke sovne igjen før 03.00. Kjenner jeg blir frustrert for dette går utvover daglig tilværelsen hennes. Mister matlyst, veldig trtt og lei, ser at hun virkelig mangler søvn, man alt hun sier er jeg vil ikke sove enda hun trenger det. Hun sover aldri lengre enn maks ti over halv syv (som er sjelden) Hun ahr sovet bra fra hun var 7 mndr til sommer 2007. Ville dere prøvd det? Kan det ha en sammenheng? Hilsen en mamma som er usikker i denne situasjonen.
Mayken Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Er slitsomt når de små ikke vil sove. Vi hadde et sant h.... med snuppa frem til hun var 3 mnd. Helsesøster sa hun hadde kolikk-tendenser. Hun var tatt med vakum og jeg syntes hodet hellet mot en side hele tiden i tillegg til at hun sov bøyd bakover (hodet nesten berørte stumpen) Tok henne med meg til manuellterapeut og han fikk ordnet opp i problemet. Nå vet jeg ikke hvordan snuppa de har det eller har hatt det, men kanskje du bare skulle tatt en raskt titt innom KISSKID.no Ellers så har vi et vennepar der eldste datteren på 3 år våknet hver natt. De tok henne med seg til homeopat, og hun sover godt hele natten nå. Uansett, lykke til.
Helnøtt med spire:) Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2008 Aa... så homeopat kan funke det også? Takker for gode tips:) Skal ta noen telefoner i morgen å høre rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå