Tomaten Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Klarte ikke la vær å teste meg.... har IKM i morra.... Testet meg idag tidlig, men den var negativ.... ikke helt overraskende, men jeg bare lurer på om noen som ikke har fått positiv test før etter IKM dagen?? Sist graviditet (hadde MA i jan) testet jeg positivt 3 dager før IKM... Tenkte kanskje kroppen min har litt forskjøvet syklus etter MA'en..... Har så ømme pupper, og det pleier jeg aldri å ha.... ikke før TR heller...
tuppa prøvd lenge Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 det går ann i noen tilfeller å teste positivt opptil 4 dager før ikm. men det er også noen som ikke tester positivt før etter 1 uke eller 2 etter ikm:-)så håpet er ikke helt ute ennå så lenge du ikke har besøk av tanta:-) jeg også har ikm i morra!:-)
supersta(n) Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 testa positivt på mandag 17., med ikm fredag 21
Promp Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Jeg testet også negativt dagen før IKM. Så turte jeg ikke teste på nytt før 8 dager over IKM (har jo uregelmessig mens), og da satt den gitt! Positiv som bare det! Hurra:-) Lykke til!
Tomaten Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2008 Tusen takk for svar Jeg lever fortsatt i håpet, TR har ennå ikke dukket opp.... men er litt uregelmessig etter MA, så jeg venter litt til med å teste meg.... Får håpe jeg er like heldig som deg "Promp"
Tomaten Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2008 Hvordan har det gått med deg idag "tuppa" ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå