dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Zalto forresten,som er her inne. Har hatt rier siden kl 2 i natt. Håper han kommer ut nå snart assa. Sitter nå her og venter...hehe.
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Venninnen min fødte i morges!!! Hun hadde hatt en ganske hard natt for å si det slik. I tillegg har hun hatt to netter på rad som der nattesøvnen har blitt ødelagt av uregelmessige rier over flere timer. Spennende når man sitter og venter slik!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2008 Tar jo lang tid da... Er jo nestenikke ytålmodig heller jeg da. Får helt vondt av henne jeg!
Mamma`n til Trym Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Så spennende! Har du hørt noe de siste timene? Jeg husker henne fra en del innlegg her
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2008 Gutten kom kl 01.08,er 3400g og 49 cm lang. Står bra til med de og virker som det gikk greit. Fikk bilder og meldinger fra stolt pappa i natt:-) Nå vil jeg også ha baby...bare halvveis i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå