Snilse Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Noen som har noen erfaringer å dele med meg? Jeg er veldig usikker på hvem vi bør velge. Skal nå først bruke den som prevensjon, men håper også å bruke den for å planlegge nr 2 etterhvert. Og blir den brukt?
melkekua™ Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Du kan kjøpe deg en ladycomp til å begynne med, den kan oppgraderes til babycomp når tiden er inne for familieforøkelse (mener jeg å ha lest på hjemmesiden). Sjekk finn.no hvis du vil kjøpe brukt! Har du sjekka hjemmesiden?
Snilse Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2008 Ja, har lest på hjemmesiden, men klarer ikke å bestemme meg. Trenger man disse ekstra duppedittene som er på babycompen kontra ladycompen..? Arg!!!! Det er meg og vingle Petter....
Polina-pia Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Jeg har brukt pearly i to år og er veldig fornøyd.Den viser jo når du har eggeløsning, så om man ikke har problemer med å bli gravid tror ikke jeg man treger babycomp...men det er bare min mening:)
Snilse Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2008 Ok, så den viser eggløsning den og, ja. Var litt usikker på det nemlig. Jeg er litt redd for at jeg skal syns at det er pes å bruke den. Syns du det går greit, Polina-pia?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå