Gå til innhold

HJELP!!! Blør fra nr.2... sorry detaljer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sorry detaljer, men var akkuratt på do nr.2 å når jeg kikker i skåla er det helt rosa i vannet! tørker meg å oppdager at det er fra nr.2 det kommer friskt blod. Jeg er 100% sikker på at det kommer derfra alså... men er dette farlig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du var på do og gjorde nr 2 er dette helt normalt i svangerskapet. Kan være begynnende hemoroider.

Skrevet

Enten er det begynnende hemoride eller du allerede har en hemoride. Veldig vanlig i 3 trim.

Skrevet

tenkte det sikkert var det, men en får liksom litt hetta! var liksom så mye blod! har ikke noe ubehag, men en pleier vel ikke akkuratt være løs i magen når en er gravid..

Skrevet

er det farlig? må en gjøre noe?

Skrevet

neida ikke så mye å gjøre annet enn hvis du blir kraftig plaget med hemoroider...

Skrevet

Hvis du er hard i magen kan det også være at avføringen har rispet opp slimhinnene... Er det det eller hemorider er det iallefall ikke farlig:)

Skrevet

huff å huff trodde liksom hemorider var for alle andre enn meg liksom hehe... skal si jeg ble skremt! måtte ringe mamma for sikkerhetsskyld også da hihi... var enig i at det sikkert var en hemoride. er visst bare brunt blod i avføringen som er farlig:o) jja så får jeg sove godt i natt også:o) takk for alle svar jaffal:o)

Skrevet

Det er faktisk noe å gjøre! Forebygge med noe fra apoteket som jeg ikke husker hva heter, men de vet helt sikkert! Det hjalp på meg :)

Skrevet

JA, det fins en salve/krem. :) Men husker heller ikke hva den heter..sorry :-P Men det virker iallefall! Trenger ikke resept heller, så det er bare å gå på apoteket å finne den. :)

Skrevet

Scheriproct, reseptfritt..

Skrevet

det kan kun være slimhinnen inni som fikk en mini rift også, veldig ømtålig under svangerskapet.

sist svangerskap blødde jeg både neseblod, i munnen under tannpuss, fra nr 2 og litt blødninger fra skjeden fra ca 3 mnd på vei

hadde ikke hemorider jeg. var hos lege og sjekket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...