Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 sorry detaljer, men var akkuratt på do nr.2 å når jeg kikker i skåla er det helt rosa i vannet! tørker meg å oppdager at det er fra nr.2 det kommer friskt blod. Jeg er 100% sikker på at det kommer derfra alså... men er dette farlig???
mammalade4 Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Hvis du var på do og gjorde nr 2 er dette helt normalt i svangerskapet. Kan være begynnende hemoroider.
Connelly Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Enten er det begynnende hemoride eller du allerede har en hemoride. Veldig vanlig i 3 trim.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 tenkte det sikkert var det, men en får liksom litt hetta! var liksom så mye blod! har ikke noe ubehag, men en pleier vel ikke akkuratt være løs i magen når en er gravid..
mammalade4 Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 neida ikke så mye å gjøre annet enn hvis du blir kraftig plaget med hemoroider...
*Super*Mamman* Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Hvis du er hard i magen kan det også være at avføringen har rispet opp slimhinnene... Er det det eller hemorider er det iallefall ikke farlig:)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 huff å huff trodde liksom hemorider var for alle andre enn meg liksom hehe... skal si jeg ble skremt! måtte ringe mamma for sikkerhetsskyld også da hihi... var enig i at det sikkert var en hemoride. er visst bare brunt blod i avføringen som er farlig:o) jja så får jeg sove godt i natt også) takk for alle svar jaffal:o)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 Det er faktisk noe å gjøre! Forebygge med noe fra apoteket som jeg ikke husker hva heter, men de vet helt sikkert! Det hjalp på meg
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 JA, det fins en salve/krem. Men husker heller ikke hva den heter..sorry :-P Men det virker iallefall! Trenger ikke resept heller, så det er bare å gå på apoteket å finne den.
apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver Skrevet 25. mars 2008 #12 Skrevet 25. mars 2008 det kan kun være slimhinnen inni som fikk en mini rift også, veldig ømtålig under svangerskapet. sist svangerskap blødde jeg både neseblod, i munnen under tannpuss, fra nr 2 og litt blødninger fra skjeden fra ca 3 mnd på vei hadde ikke hemorider jeg. var hos lege og sjekket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå