"gullet" Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 ei som sa til meg i dag at min sønn på tre mnd ikke trenger flaske på natta når han har blitt så stor, må legge til at han også får grøt, til frokost og kvelds
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Tror det der reguleres av seg selv, men etter 6 mnd kan man jo vegynne å tenke på det kanskje? Kommer vel an på vekt og str på ungen også. Barn er forskjellige, det er viktig å huske:) Å gi to måltider grøt til et barn på 3 mnd synes jeg høres litt tidlig ut, men hver sitt barn... Snuppa her har vært uten flaske siden hun var 6 uker, men hun regulerte det selv... Fikk siste flaske rundt midnatt, og nå når hun er 7 mnd er leggetiden nede i klokka 21, og vi har latt henne styre dette selv som sagt:) Lykke til!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Ved 3 mnd synes jeg babyen skal bestemme selv, vesla vår vente seg av selv da men ellers hadde jeg nok venta til 6 mnd. Da trenger de ikke nattmat mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå