Gå til innhold

3 ting jeg har lært av dib

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Svigermor er ikke snill. Når jeg sier at jeg har en fantastisk svigermor, tar jeg feil. Svigermødre er og blir slemme mennesker.

2. Når jeg sier at jeg har en fantastisk mann, så tar jeg feil. Jeg lurer meg selv når jeg sier at han er flink med husarbeid, flink med sønnen vår og en flink kjæreste. Han er udugelig og slem, og jeg burde skille meg.

3. Uansett hva jeg gir mitt knøtt, er det feil. Han skal ikke ha erstatning. Han skal ikke ha grøt før han er 6 mnd. Godteri og sukker skal han iallfall ikke ha før han er 18 år - minst. Dog, det at han ikke får smake på søtsaker før han er så stor, kommer til å gjøre at han blir å hive innpå søtsaker og legge på seg. I tillegg vil han få bulimi eller anoreksia. Aller helst burde jeg amme han resten av livet, for da er jeg sikker på at han får i seg mye næring, og er beskyttet mot allergier og sykdommer i større grad. I tillegg får han masse kos og nærhet med meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men ikke glem at _hvis_ du ammer ham lenge, driver du med overgrep og gjør kvalmende ting!!

Skrevet

hahhaha skriver under på nr2 vertfall =D

Skrevet

Jøss! Jeg leser ikke de samme innleggene som deg hvertfall. Igrunnen glad for det :)

Skrevet

Monajenten, men det at han får i seg den viktige næringa og ikke minst nærheten til meg og at han får dekket behovet for kroppskontakt og kos, det vil veie opp for det.

Bare så synd jeg ikke fikk amma mer enn nesten 2 mnd. Kommer til å gå galt med han....

Skrevet

Og at noen dibbere har gått seg helt vill inne i sin egen lille "mamma- boble" er jeg 100% sikker på;)

Tror at kunsten for å være en lykkelig dibber gjennom flere år ligger i å ta alt man leser med en STOR klype salt. Le av det som bli en smule for ekstremt og plukke opp de gode rådene en kommer over;)

Skrevet

Ikke glem at dib-mammaene har alltid rett. Det er helsepersonell, fagpersoner osv som tar feil ;)

Skrevet

Skriver under denne .... Vi var en hel gjeng som flykta her fra i fjor..:0))

I dag er jeg innom å ser at det er slik enda gitt..

Skrevet

Herlige fødsler er umulig. Sier man noe annet enn at fødsel er et fryktelig og forferdelig smertehelvete lyver man...

Skrevet

klua: du skjønte at innlegget var en smule ironisk? ;)

Skrevet

Karine og Eivind: selvfølgelig har dib-mammaene alltid rett! Men husk at det er de dib-mammaene som mener det motsatte av deg, uansett hva du mener, som har rett ;)

Skrevet

Og det å føde med smertstillende er feig, og det regnes ikke som en skikkelig fødsel. Keisersnitt kan sidestilles med morsmelkerstatning.

Og forresten: om barnet gråter så må man forstå barnet sitt, for barn trasser ikke...

Selfølgelig gjelder dette kunn og dib-mammaene mener dette da.. Om du mener det tar du feil :)

Skrevet

rødhette*:

jada;) seff...var på en måte ment til alle de påstålige dibberne som tilsynelatende lever i sin egen lille boble, og på ingen måte kan klare å se for seg at noen andre ute i den store verden kan ha det på noen annen måte enn de.

Deres lev er fasiten, alt annet er feil;)

Skrevet

klua: jeg er misunnelig jeg. Tenk så deilig å ha fasiten... Jeg gjør bare alt feil, jeg ;)

Skrevet

idefix: dib er det du gjør det til :) jeg syns det er knall underholdning, og prater med gode venner her. All driten overser jeg så godt jeg kan. Og mye av driten kan sannelig være underholdende den og, så lenge en ser den med rette briller på :)

Skrevet

Også må du ikke glemme at det KUN er Reima som gjelder, alt annet er bare drit og barna blir både våte, kalde og jeg vet ikke hva...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...