Gå til innhold

Du vet du er gravid når:

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Du koker deg poteter på kvelden for å KOSE deg med sammen med smør og rømme.

*Du har lyst til å grine når det lukter deilig kokte poteter og de ENNÅ ikke er ferdige.

*Du har lyst på alt, har det meste (potetgull, godteri, brus) og ender opp med poteter og ikke noe annet.

*Når du nesten hver kveld legger deg før 10 fordi du skal være uthvilt og våkner like i ørska neste morgen:p

*Du har lyst til å grine fordi du har lyst på MASSE kaffe og te...

*Du sitter om kvelden og griner fordi gruer deg til fødselen (tror det er derfor iallefall) som fremdeles er 30 UKER UNNA!!!!

*Du konsekvent pakker tannbørste hver gang du skal ut om det er på butikken eller jobb fordi du ikke vil stinke spy dersom du skulle det. (den måtte brukes på jobb et par ganger før påske:p)

sitter å ler av meg selv:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må se deg i speilet for å sjekke at beltet er inni alle hempene på buksen ( selvopplevd: jeg måtte hoppe opp og ned for speilet var for høyt til at jeg kunne se under magen).

Skrevet

Du vet du spyr av smash, men stapper alikevel i deg en hel pose, nam nam:)

Skrevet

*Du løper på do 5 ganger i løpet av den første timen på jobb...og finner ut at du fortsatt - i uke 29 - ikke er kvitt svangerskapskvalmen. (og dessuten går energiløs og litt stakkarslig hjem..........snufs)

*Det kjennes ut som om lungene har krympet til tennisballstørrelse *pust og pes*

Skrevet

Ha dilla på ristet brød med nugatti, og en appelsin til dessert.... ;)

Og blir kvalm av tanken på karbonade (og det er jeg enda...)

Bensin lukter godt...

;)

Skrevet

glemte noen:p

*tygger isbiter til den store gullmedalje

*Lager en eplekake i rund form og spiser HELE alene i løpet av en kveld..

Skrevet

* du venter med å spy morgenkvalmen opp til du har kommet deg i dusjen fordi du vet at du må spy en gang til alikevel når du kjenner lukta av såpe, shampoo og balsam

Skrevet

Når du griner som om noen skulle vært død når de gamle klærne ikke passer lenger.

Gjest Lille jenta mi+spire!
Skrevet

Kjøper is når det er masse snø ute

Har halsbrann i uke 11 :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...