Millerine Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Enten så har jeg fått et kanonmeieri og en baby med super sugeteknikk, eller så har pjokken på fire måneder bare dårlig matlyst.... Synes det er vanskelig å avgjøre hva som skjer her nå. Vanligvis har han suget begge bryst til hvert måltid, ca 15-20 minutter tilsammen. Men nå tar han bare det ene og er ferdig og virker relativt fornøyd etter bare fem minutter toppen. Forandringen har skjedd ganske så plutselig i løp av de siste fem dagene. Noen som har erfaring på området?
scoobidoo Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Han drikker fortere, det er helt normalt. :-)
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Det samme skjedde til meg for en måneds tid siden (snuppa er også 4 mnd), og jeg merker at hun tømmer brystet godt på kort tid nå. Utdrivningen er vel blitt bedre til oss mødrene og vil jeg tro, for om jeg pumper, så pumper jeg full flaske på 5-10 min.De små får jo ut mer av brystet enn hva pumpa klarer og så. Men for sikkerhets skyld så følg med litt ekstra på vektoppgangen nå, slik at du er sikker på at han får i seg nok mat :-)
Legekjærringa Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 han har nok fått super sugeteknikk etter noen mnd. med trening ;0) samme her. Før 20 min x2, nå 5-10 min x2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå