Gå til innhold

når pakker dere sykehusbaggen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist så pakket jeg da jordmora ba meg om det, hadde gått med smårier hele dagen;) Så jeg har ikke planlagt å pakke på forhånd denne gangen heller:p

Skrevet

jeg pakka den idag, skal egentlig bli innlagt i neste uke, men frykter for at det dårlig på kontroll imorgen!!!!

litt greit å ha den klar sånn itilfelle=)

stoler ikke på at sambo klarer å finne den rette trusa å den fiiiine toppen=)

pakk bagen når du selv har lyst, fins ingen fasit svar på når den SKAL være pakket, babyen kommer når du minst venter det uansett.

føler du at du vil pakke den nå, så gjør du det=)

la den bare stå åpen, så kan du evt fylle på etterhvert som du kommer på ting å pakke ned=)

Skrevet

jeg tenkte jeg skulle begynne å pakke den nå i uka som kommer, da er jeg i uke 37..

skal ut å kjøpe litt småting jeg skal ha i bagen imorgen, så..

men kjenner jeg meg selv, så blir vel den bagen pakket opp og ned ørten ganger før jeg er fornøyd så.. :P

Skrevet

pga sterke menssmerter og kynnere siden uke 30 er min allerede pakket..med unntak av det jeg bruker til daglig da.

Dette blir min 2.og jeg er litt tidligere forbredt denne gangen. Er i uke 37 nå. Jeg har pakket baby tøyet til hjemreisen og det jeg skal ha på meg hejm...resten fyller jeg opp litt etter litt...

Skrevet

hjem...iallefall.=)

Skrevet

Tenkte å pakke den denne uka.

Er i uke 38! :o)

Skrevet

Pakket i uke 34 fordi jeg fødte før termin forrige gang, og har et visst håp om at det vil skje igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...