en mamma:) Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 må bare få sagt at jeg synes dette er blitt et mer dritt forum, enn et forum der foreldre kan sitte å utveksle erfaringer med våre små... ja, dette har blitt sagt 100 ganger før, men er så nødvendig!! spør man etter no, er man enten en dårlig mor, hysterisk mor eller rett og slett en idiot! noen er heeeelt nødt til å ødelegge, uansett... hadde håpa på at ting hadde endret seg her, men det blir jo bare verre og verre her! til alle som ødelegger, er dere ikke foreldre selv??? barna deres trenger hvertfall bedre forbilder enn hva dere er... d var dagens utblåsning! amen og halleluja!
Tommage♀♂ Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Hmm? Hva sikter du til nå? Er det ikke ganske ok her i dag da?
dritgrei hei hei! Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 amen og halleluja, men dummingene blir ikke borte... :-)
en mamma:) Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2008 d var f.eks anonymmamma.. men stort sett bare generellt!!
☆Anonymia☆ Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 det gjelder vel egentlig å overse,ikke bry seg og bare ta det med godt humør..kanskje derfor jeg er her enda? nå skal jeg ikke si noe så altfor høyt,siden jeg aldri har fått noe hets her inne..
en mamma:) Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. mars 2008 har bare en så utrolig dårlig dag, å da er d en grei måte å kjefte litt på alle som ødelegger her:D he he
☆Anonymia☆ Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 nei nå tommage...nå skriver jeg et snufsete innlegg om at jeg stikker fra dib for evig og alltid..
☆Anonymia☆ Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 hehe skjkønner det =) det er ikke alltid så lett å overse heller..=)
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #11 Skrevet 24. mars 2008 Ja her inne blir en raskt sett nedpå...mange har flykta til andre bedre forum.Jeg også, bare innom her nå pga gammel vane.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå