Gå til innhold

dette er et sint innlegg!!!!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

må bare få sagt at jeg synes dette er blitt et mer dritt forum, enn et forum der foreldre kan sitte å utveksle erfaringer med våre små...

ja, dette har blitt sagt 100 ganger før, men er så nødvendig!!

spør man etter no, er man enten en dårlig mor, hysterisk mor eller rett og slett en idiot!

noen er heeeelt nødt til å ødelegge, uansett...

hadde håpa på at ting hadde endret seg her, men det blir jo bare verre og verre her!

 

til alle som ødelegger, er dere ikke foreldre selv??? barna deres trenger hvertfall bedre forbilder enn hva dere er...

 

d var dagens utblåsning!

 

amen og halleluja!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm? Hva sikter du til nå? Er det ikke ganske ok her i dag da?

Skrevet

amen og halleluja, men dummingene blir ikke borte...

 

:-)

Skrevet

d var f.eks anonymmamma.. men stort sett bare generellt!!

 

Skrevet

det gjelder vel egentlig å overse,ikke bry seg og bare ta det med godt humør..kanskje derfor jeg er her enda?

nå skal jeg ikke si noe så altfor høyt,siden jeg aldri har fått noe hets her inne..

 

Skrevet

enig med hl...

synd i grunn...

Skrevet

har bare en så utrolig dårlig dag, å da er d en grei måte å kjefte litt på alle som ødelegger her:D he he

Skrevet

nei nå tommage...nå skriver jeg et snufsete innlegg om at jeg stikker fra dib for evig og alltid..

 

Skrevet

hehe skjkønner det =)

det er ikke alltid så lett å overse heller..=)

Skrevet

Ja her inne blir en raskt sett nedpå...mange har flykta til andre bedre forum.Jeg også, bare innom her nå pga gammel vane.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...