Gå til innhold

Bytte til vanlig seng fra springkelseng??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle var barna deres da dere byttet fra sprinkelsengen? Det kommer vel litt ann på hvor aktive de er, men kom til å tenke på det nå.... Sønnen min er snart 18 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snuppa var 19 mnd... da hoppet hun utav.. og siden vi venter en til når hun fyller 2 år så fant vi ut at da kunne hun få ny seng i god tid før babyen kom..har gått kjempe fint..

Skrevet

eldstemann fikk stor gutt seng da han var 15 mnd, gikk kjempefint....:-)

 

mini som er snart 15 mnd skal få ny seng da vi flytter, altså før 1 juni en gang =)

Skrevet

Ok, så de løper ikke inn til dere på kvelden/natten? Vi har dørene oppe, så jeg er vel egentlig redd han kommer ut til oss, og til slutt sovner i sofan i stuen hehe... Tror vi skal bytte snart hvertfall...

 

Gøy å høre hvor gamle de er da, når de får ny seng, er jo ganske stas da:)

Skrevet

Vi prøver enda vi (eller har vel egentlig gitt opp...haha). Sønnen min fikk vokseseng til jul, da var han 20 mnd. Vi venter en baby om 4 mnd, så vi tenkte å venne han til den nye senga i god tid før nestemann kommer. Men han nekter å ligge der, elsker sprinkelsenga si. Den nye senga står inne på rommet hans og han koser seg litt oppi der på dagtid. Har også sagt at han vil sove der en 2-3 netter, men har ombestemt seg etter å ha ligget der i 2 min. Tror han kommer til å sove i sprinkelsengen til han er tenåring.....hehe. Ser ut til at vi må kjøpe ny sprinkelseng til nestemann i hvert fall.

Skrevet

sander blir 2 år til lørdag og han har fortsatt sprinkelseng hehe

han er en liten klatremus men han har aldri klatret ut av senga si....vi får kjøpe seng når den tid nærmere seg :)

Skrevet

Vår gutt fyller ti år nå og klatret ut av sprinkelsenga for første gang i går. I dag så jeg hvordan han gjorde det - og det så lett som bare det. Luringen :-) Så nå blir det bytte av seng. Gruer meg litt, samtidig som det kan være greit å få inn rutinene på det i god tid til nr to kommer til sommeren....

Skrevet

hehe du mener vel 10mnd vel ?? jeg måtte bare kommenter hva du skrev :)

 

Skrevet

Haha...Ti år og klatra ut av sprinkelsenga=) thihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...