Gå til innhold

UFF, ligger jeg på første plass da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Befinner meg plutselig i uke 27, altså nærmer jeg meg 3. trimester med stormskritt! Synes dette går så det kviner, litt for fort for meg, faktisk! Hadde store planer om å nyte dette svangerskapet, ta det med ro og kose meg, men hvor søren blir tiden av?? Skulle gjerne hatt ennå mer tid, selv om jeg ikke syns selve graviditeten er så morsom at jeg ville dratt den ut.. Noen som forstår hva jeg mener?

Hilsen anonym in the fast lane..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 28 uker til torsdag, men jeg gleder meg til å komme til 3.trimester:) Har hatt en del plager så jeg ser frem til dette svangerskapet går mot slutten og babyen kommer ut:)

Skrevet

HI, jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg går over til 3.tri på fredag, og syns knapt jeg har rukket å trekke pusten etter at jeg bikket over i 2.tri. Eller egentlig etter at jeg fant ut at jeg var gravid. Jeg venter nr 3 da, kan ha noe med det å gjøre. Jeg syntes første svangerskapet mitt gikk så ubeskrivelig sakte. Mens med nr 2 og også denne gangen har tiden flydd avgårde. Føler at jeg egentlig knapt har rukket å skjønne at jeg er gravid, og trekker jeg pusten igjen så er det vel straks termin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...