Gå til innhold

ikke litt flau nå, men veldig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i slutten av jordbæruka mi.. og mannen min og jeg hadde veldig lyst på en liten kosestund, så vi skulle ha den i dusjen.. Det som var problemet, var at han glemte å hoppe av i svingen, dere skjønner.. har nettopp fått tilbake menstrasjonen etter fødselen og vi har brukt amming som prevansjon.

så her kommer det store spørsmålet.. Jeg kan ikke bli gravid siden jeg har jordbæruka,sant?? Eller??

heheh.. måtte jo skje før eller siden..

Beklager mye info.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordbæruke? *ler* Den var ny, men er redd jordbær aldri blir det samme etter dette..

Skrevet

Liten sannsynlighet for at du blir gravid ;) Det KAN vel skje, men tror ikke det.

Eggløsningen har man jo som regel ca 14 dager etter førstedags mens eller noe ;)

Skrevet

haahhah jordbæruka!

*vrir seg i latter*

Skrevet

Jo du kan jo det. Hvis du har max uflaks.. kommer an på hvor regelmessig mens du har, hvis dette er den første så vet du jo ikke enda, kan jo ha hatt ny eggløsning allerede, eller ha ny eggløsning i løpet av de neste 5 døgnene (så lenge sædcellene kan leve inni deg...) Amming som prevansjon er forøvrig veldig veldig usikkert, mange som har 'brent' seg på det.. ;)

Skrevet

Det er teoretisk mulig å bli gravid under menstruasjon, hvis syklusen er skikkelig rotete - men det er vel lite sannsynlig.

Du får kjøpe en angrepille i morgen, hvis du vil være heeeeeeelt sikker :-)

Skrevet

jordbæruke er det fineste jeg har hørt på verdens kjipeste uker.... men jeg må skremme deg litt, for jeg sitter her jeg med diger mage og tredjemann på vei, og vi hadde oss to dager etter at den utrolig sjarmerednde jordbæruka var ferdig :-)

Skrevet

hehe takk for svar.

og beklager viss jeg har øddelagt jordbær for dere:)

Vi skal ha flere barn, men ikke før om 1 1/2 år:) Tror nok sjansen for at jeg blir gravid er liten:)

Skrevet

Jeg har blitt gravid pga sex dagen etter jordbæruka var ferdig. Ta deg en angrepille du. ;o)

Skrevet

JORDBÆRUKA! HAHAHAHA

Skrevet

Snakket med Stian nå.. og angrepille ble ikke aktuelt, så blir jeg gravid skal vi ha barnet, selv om det kommer 1 1/2 år fortidlig. Blir nok ikke gravid, men litt spennende å se om jeg får jordbæruka igjen;) Er det tre uker mellom hvergang?? Er så lenge siden jeg har hatt det nå..

Skrevet

Jeg skal ikke spise jordbær mere tror jeg :) Hehehe ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...