Gå til innhold

Flere som syns sparkene begynner å bli ubehaglige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten vondt i blant syns jeg. Særlig når jeg sitter (feks i bilen) og hun sparker opp mot ribbeina mine. Eller om hun snur seg, vet ikke, men hele magen min beveger seg kraftig - og det er ikke noe godt!

Flere?

Jeg er forresten 28 fullgåtte uker nå på ons.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 26 fullgåtte og har fått vondt noen ganger når hun sparker helt nede på høyre side. Livmora er nå i kontakt med ribbena, så gruer meg til jeg skal kjenne spark der og, noe jeg enda ikke gjør. Hun sparker heldigvis lite rett oppover, håper det vedvarer:)

Skrevet

Ikke direkte vondt, men hun ligger sånn til at hun i mange lange uker (25+6 i dag) har sparket meg rett i blæra med større og større kraft for hver dag som går. Og det er høyst ubehagelig... Tror faktisk hun har snudd seg med huet ned de senere dagene dog, for nå er knuffinga på blæra blitt svakere igjen (kjennes ut som hun stanger huet nedi samtidig som hun sparker oppover). Men til gjengjeld rekker hun finfint opp i mellomgulvet og ribbeina, og jeg kjenner at det skal nok bli morsomt i ukene som kommer :P

Skrevet

Ja, faktisk: jeg sitter og hyler, jeg, både fordi jeg skvetter (det er jo sprøtt å bli sparket på innenfra, da.. hi-hi..) og fordi det rett og slett blir MER enn ubehagelig noen ganger...

Og noen ganger har jeg på følelsen at hun legger seg på tvers, nesten, og da er det ett punkt (ikke alltid det samme) som er skikkelig spent og ømt, særlig når hun ikke vil flytte seg...

Uke 27 nå! ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...