Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er soverutinene på deres to åringer???

min han sover minimalt synes jeg... sovner ved 8 tida på kvelden og våkner kl 6 på mårrån, pluss at han sover ikke mer enn ca 1 time på dagen..

synes dette er lite jeg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 2,5 år, og er akkurat kommet i en fase hvr jeg ikke helt vet om han trenger hvilen sin på dagtid eller ikke.

Han står opp kl 07, noen ganger tidligere - men tidligst 06.00.

Så er han veldig trøtt igjen i 12-tiden, og får som oftest sove 1 time da - vi må vekke han - for han kan fint sove i 2,5 timer. Har droppet denne hvilen noen ganger pga reise eller aktiviteter, da har han klart seg fint til utpå kvelden - og slokner som en stein kl 19.00.

Vanligvis legger vi han rundt 19.30, og han sovner som regel greit da.

Oppsummert: Han sover ca 10-11 timer på natten, og 1 time på dagen. Kutter snart ut daghvilen, og hadde vært overlykkelig om han sov fra 8 til 8 :o)

Skrevet

Sover rundt 19 og står opp 06. Pleier å sove 1-2timer hver dag (1200-1400). Hun er stort sett blid som sola når hun er våken :-)

Skrevet

min e 2.5 år da men har alldrig trengt så my søvn. aller sove 1 hel natt heller. han lægg sæ kl 20 å søv t 6/6.30. han e opp mellom 2-20 gang i løpet av en natt å kan vær våken 1-2-3 t i slengen. han sover ca 30-60 min på dagen. han er aktiv hele dagen,aktivitetsnivået er høyt så syns d er rart han ikke er mere sliten for å si d sånn..

Skrevet

Sønnen min sover minimalt. Skulle ønske han sov mere ja.

Her legger han seg mellom 19 og 20 en gang. Kommer ann på om han sovner i bilen på vei hjem fra barnehagen.

Så står han opp kl 06, men våkner mellom 5 og 10 ganger i løpet av natten, og da er han våken litt. Ligger å snakker, synger og leser.

Og han har kuttet ut å sove på dagen for mange år siden hihi. Nå har han blitt 3 år, men altid vært slik. Siste gangen han sov ortlig på dagen og hadde en rutine på det var han kanskje 13 mnd eller noe.

Skrevet

Han sovner greit mellom 1900-1930 hver dag og våkner 0600 senest... argh... hver dag... Sover mellom 1 - 1,5 time på dagen. Vi håper på litt hjelp når vi stiller klokken til helgen, kanskje vi får sove til 0700... håpe, håpe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...