Koreagull-09 Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Hei Dette er et spørsmål veldig på sidelinjen..men jeg prøver meg allikevel;-) Jeg skal skrive Bacheloroppgave i Sosiologi ved Universitetet i Bergen dette semesteret (våren 08). Men så har det seg slik at jeg må ta noen eksamener utenom som jeg har strøket på tidligere... Og nå har jeg funnet ut at det er best å droppe bacheloroppgaven dette semesteret og kun konsentrere meg om de 3 eksamenene jeg må ta utenom, som faktisk er 45 studiepoeng til sammen... Men er det noen som har fått utsatt innlevering av Bacheloroppgaven ved UiB? Er det noen som vet om det er mulig å få det utsatt noen måneder? Den opprinnelige innleveringsfristen er 15.mai... synes det hadde vært perfekt å heller få levert den inn i august.. Eller er det slik at hvis jeg ikke leverer inn oppgaven nå i mai/skriver oppgaven dette vårsemesteret, så må jeg vente med å levere inn oppgaven til høstsemesteret? Noen som har hatt samme problemstilling? Isåfall hadde jeg satt pris på å høre hvordan dere ordnet det:-)
Ladybird82 Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Snakk med en rådgiver på skolen din. Sjøl fikk jeg alt for dårlig tid da livet mitt falt litt sammen den våren min oppgave skulle skrives. Skreiv i ei uke og fikk D... ikke gøy! Ser stygt ut på vitnemålet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå