Gjest Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Jeg har hatt lyst til å si dette til deg i mange mange måneder; Du er et forbanna nek, vet du det? Ei skikkelig lita hurpe uten noenting bedre å foreta deg enn å plage mennesker du tydeligvis har hengt deg opp i. (for du må jo være opphengt i meg dersom du faen ikke har glemt meg og klarer å la meg i fred selv etter så mange måneder...) Egentlig burde jeg vel være litt smigret, siden jeg nok engang har fått deg som "haleheng" her inne...
Mayken Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 uff da Tilla. Hva har skjedd? Hva har jeg gått glipp av nå? Skal litt til å få deg irritert da.
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Oi, har du fått deg stalker? Så heldig *misunlig*.
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Er en grunn til at hun kaller seg Anonym vettu, tillab. Ikke bry deg:-)
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 Oi! Klør og greier jo! Lite festlig med mennesker som oppfører seg sånn. Hev deg over det, eller gå inn for en skikkelig catfight (kan jeg isåfall få se på?)
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 Hehehe har du fått deg en stalker? Ikke bry deg
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #12 Skrevet 24. mars 2008 Plagsomme greier. Hadde en stalker da mellomste var liten, men hun var helt anonym, absolutt alt jeg skrev ble tydeligvis memorisert og slengt i tryne på meg og kun kritikk og sure kommentarer i ett kjør, kjente igjen skrivemåten og ofte hadde hun (eller han?) flere anonyme innlegg i samme tråd som liksom skulle være fra ulike anonyme, men hun var litt for lett å gjennomskue da. Håper du får fred fremover da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå