Devil in disguise Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Vi har hatt huset fullt av voksne og barn her i ettermiddag - helt kaos til tider men koslig da. Da alle var gått, sånn i 18 tiden - bare satte jeg meg ned i stolen og kikket utover kaoset med leker og mat som fløyt rundt. 3 åringen min kikket på meg og sa med sin bestemte stemme : " mamma - nå MÅ vi rydde , kan ikke se barnetv først - kom igjenn ! " He he , vi fikk ordna opp i kaoset sammen og han var så fornøyd med dagen da han la seg kl 19. Sovna som en stein i det han la hode på puta Lille "voksne" 3 åringen min. Et lite hverdags glimt
Mamma´n til A og F Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Så søtt!! Tydelig at den setningen har hun hørt før:))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå