Gå til innhold

Andre her med veslevoksne 3 åringer ? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt huset fullt av voksne og barn her i ettermiddag - helt kaos til tider men koslig da. Da alle var gått, sånn i 18 tiden - bare satte jeg meg ned i stolen og kikket utover kaoset med leker og mat som fløyt rundt.

 

3 åringen min kikket på meg og sa med sin bestemte stemme : " mamma - nå MÅ vi rydde , kan ikke se barnetv først - kom igjenn ! "

 

He he , vi fikk ordna opp i kaoset sammen og han var så fornøyd med dagen da han la seg kl 19. Sovna som en stein i det han la hode på puta :)

 

Lille "voksne" 3 åringen min.

 

Et lite hverdags glimt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så søtt!! Tydelig at den setningen har hun hørt før:))))

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...