Skatt i magen :) Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Er det noen her som er i samme syklus som meg??
mom2agirlandaboy Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Er litt usikker denne måneden, men har nok ca samme syklus som deg. Skulle hatt IKM 11.mars, men den kom først 14.mars. Så tror jeg har EL 28.mars og IKM 11.april..... Men mulig at EL er tidligere.... Lykke til iallefall! Det er disse dagene før EL som teller, med tanke på innsatsen ;-)
Skatt i magen :) Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2008 ja det er veldig spennende vi har hatt en ganske dårlig innsats denne mnd :S men det er jo ennå ikke for seint kjøpte en donna fruktbarhetstest for noen mnd siden, idag viste den masse krystaller, så det er tydelig at det er noe EL på vei 5.pp for oss nå.. håper på vårt første barn snart
mom2agirlandaboy Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Oj, så spennende med en fruktbarhetstester. Er det dyrt? Jeg har noen EL-tester liggende, sånne billigtester, har ikke helt troen på dem. Men kanskje jeg skal svi dem av de nærmeste dagene likevel. Hm,,, Vi har heller ikke fått gjort noen særlig god innsats denne pp. Har vært så mye folk rundt oss hele påsken, og lillemor har vært syk og våknet om kveldene og kommet inn til oss..... Da er det ikke så lett å få til småsøsken.... Men idag er feriegjestene reist =) Jeg tror dette er vår 6pp. Muligens bare den 5. Har ikke helt skjønt hvordan jeg endrer nick'et hver måned, så har kommet litt ut av tellingen. Hvor gammel er du da? Jeg er 33, men fyller snart 34.
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Hei.Jeg har EL 27.Mars og IKM , så jeg ligger en dag etter deg. Dette er vår 3. pp etter MA i januar. Spennende!! Klarte ikke å finne EL sist mnd, så jeg håper det skjer noe nå. Vi får krysse fingre alle sammen.
Skatt i magen :) Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2008 Donna fruktbarhetstest koster 500 kroner, da varer den 1-2 år Å den kan brukes flere ganger til dagen, er kun spyttet man ser på gjennom et forstørrelsesglass.. Veldig enkelt og greit Jeg er 23, dette er første barnet som vi håper snart kommer :) Må være en EL på vei, for livmortapen har utvidet seg og har masse EL slim (unnskyld detaljene ), så da er den nok rett rundt hjørnet Ja å lage noen små i påska har nøemst vært umulig, folk rundt seg hele tida, å da frister det lite Godt ferien er over å vi kan få litt tid alene igjen Masse lykke til, vi får følge hverandre å se om det blir klaff denne mnd
Angel09 Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Jeg har EL 26. mars og IKM 9. april Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå