Lykketone Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Hvor kan jeg få ta i flaskeholder til TFK vogna mi, gjerne dobbel om det finnes? Noen som har en type de vil anbefale? Har en type som heter Sip & Stroll nå, som jeg ikke er særlig fornøyd med.....
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 vi kjøpte easywalker sin på barneas hus tror jeg det var, og er veldig fornøyd...er både drikkeholder og lommer mm som rekker over hele styret på tfk ¨n vår:)
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Jeg har kjøpt på kaffe brenneriet i Oslo. Den er kjempe kjekk og det fulgte med egen skrutrekker.
Denice Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Mener å ha hørt noen har kjøpt på kaffe-sjapper i Oslo, men er usikker! Si gjerne ifra hvor du finner....
Carnivale Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Tinkafu koppholder er geniale, dobbel koppholder med liten lomme med hlidelås midt i. Google den så kommer det opp flere butikker som selger den.
Lykketone Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. mars 2008 Kan den koppholderen fra Kaffebrenneriet kjøpes på nettet? Jeg bor jo i Trøndelag! Såååååååååå langt unna Oslo.Buhuuu.......... :-)
Carnivale Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 ..sier det igjen; Tinkafu koppholder. Kjøpes på nettet.
Denice Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 Fant også en side som het alexi.no Der hadde de ulike varianter...
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 alexi.no er en kjempe flott side. Har bestilt en del derifra og de yter en veldig god service og varene kommer fort. Vet ikke om den fra kaffebrenneriet finnes på nettet. Husker ikke hva den het, men kanskje det finnes noen form for web side som heter kaffebrenneriet.no???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå