Mariamin Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Nå har ikke vi vært på fjellet eller noen annen ferie, man vært hjemme og pusset opp rommet til lille Smulte ( nytt navn til minstejenta da hun er så tykk og god.)) Vi er nå ferdige med å male lister og vegger, så nå gjenstår det bare nytt gulv og dør og vips så har vi soverommet for oss selv igjen.. Ellers har vi kost oss i varierende vær her i hovedstaden. MEN, det skal også bli deilig å komme inn i den vante rutinen igjen med bare meg og Smulte hjemme på dagen. Da har vi jo hele dagen til å glede oss til gutta våre skal komme hjem fra jobb og barnehage..
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Hjemmepåske her å.Men jeg har bare lata meg hele påska;o) Skal bli godt å få noen timer alene på dagene ja.Men kunne spart meg for å stå opp tidlig,hehe...
Karomamma Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Ja, sånn er det vel bare. Jeg kunne godt ha hatt et par dager ferie til... Men, anyhøu... Kroppen er dusjet og håret vasket, Karosnuppa har badet og sekkene pakket til i morgen. Vi skal starte hverdagen litt brått, for han far drar på jobbreise til Tromsø fra i morgen tidlig og resten av uka. Og på fredag kommer søstera hans på besøk. Og jeg starter morgendagen med den årlige visitten hos tannlegen... Yeah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå