Gå til innhold

UFF, ligger jeg på siste plass????

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nettop kommet inn på 2 tri. Føltes ut som jeg var kommet så langt. Men her skal jo alle ha i juni og juli omtrent... åhh føler meg laaaaangt bak....noen andre som føler det slik????? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja.... Laaangt bak. Termin i slutten av september... Duda?

Skrevet

hit kommer det nye jenter nesten hver dag, så vips så er du langt foran:) jeg er nemlig ikke sist mer selv om det ikke er før i september....:)

Skrevet

hehe... jaja du leder foran meg:) har ca 8 oktober....

Skrevet

godt å høre:) men mange er i uke 20,26 osv..... kjeeeeempe lenge til jo.. smøøøre oss med tålmot då:)

Skrevet

Hm... blir vel nye inn her kvar dag.... E vel berre å smørre seg med tålmodighet!! Berre føler at det går så seint.. Men e jo kjempekjekt også! Lykke til vidare ;o)

Skrevet

Følte det sånn da jeg også kom inn på 2 trimester..følte alle var lenge før meg :)

Jeg har termin slutten av aug jeg da..

Skrevet

Følte jeg var langt bak selv når jeg kom inn her, men nå er jeg snart 28 uker og forlater 2.trimester snart:) Å, vips, så skjer det med dere og:)

Masse klem:)

Skrevet

Jeg er akkurat halvveis i dag,så jeg er i uke 20 og har termin 10 august

Skrevet

Hvis det er noen trøst så syns jeg ikke det er særlig mange dager siden jeg selv tenkte akkurat det der. Jeg syns ikke det er lenge siden jeg gikk og telte dager til jeg skulle over i 2.trimester heller. Og da hopper jeg over i 3.trimester på fredag, guri hvor har tiden blitt av!!

Håper tiden går like raskt for deg da, så går 2.tri veldig raskt!

Skrevet

jeg skal ha i slutten av august:)syntes også jeg var langt bak når jeg kom inn her,men di siste ukene har gått fort når jeg tenker tilbake:)er aktiv sykemld,så fagene kan bli lange.....

Skrevet

Jeg begynner endelig å føle at jeg ikke ligger helt bakerst lenger (tipper over på 26+0 og 100 dager igjen ved midnatt, så jeg har termin 3. juli og bare et par uker igjen til 3. tri!). Men husker at når jeg var fersk her inne var det bare kjipt å sitte og lese seg igjennom alle som hadde vært på rutineultralyd for mange uker siden, snakk om kynnere og bilder av stoooore mager. Nå er jeg plutselig der selv, snart ferdig og over på 3. tri og ultralyden er det jo faktisk to måneder siden nå... Jeg håper bare ikke 3. tri går like fort, for da blir det jaggu den korteste våren noen sinne...! Og så jeg som skulle nyte tiden som gravid, men den løper jo beint i fra meg her jeg sitter...

Kos deg du, før du vet ordet av det sitter du der med mage som ikke går inn i vinterjakka og lungekapasitet som en midd du og :D

Skrevet

hehe...når du sier det på den måten er det vel bare å finne roen... takk for oppmuntring alle sammen... det hjalp faktisk:)

Skrevet

Termin i slutten av september her også... Syns tiden går sååå treigt!!

Skrevet

Jeg har akkurat flyttet inn på siste tri, og hadde kommet SÅÅÅÅ langt synes jeg.. Men der er det bare folk som har terminen samme dagen eller rett rundt hjørnet.. Så sånn vil dere få det når dere flytter over på siste tri også... Tålmodighet er en dyyyyyd;) Selv for meg;)

Skrevet

Jeg har i slutten av september jeg og, men jeg syns da tiden går så fort :D 11uker alt siden jeg testa positivt!

Skrevet

Jeg har termin 8.oktober, så jeg leder slett ikke på deg :D Hehe

Skrevet

ÅHH så spennede då hehe... har vi termin på samme dato??? då får vi se hvilken dato vi får på ultralyden. Så ser vi hvem som leder da hehe.... vi må jo lage litt spenning rundt all denne ventingen lissom...

Skrevet

Hei! Har foreløbig termin 4.okt, men den datoen kan godt hende blir forandra på ul. Dessuten ligge det til slekta å gå over termin, så du er nok ikkje så langt bak som du trur;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...