Moneric Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Har hatt mye vondt i hodet under dette svangerskapet. Er 15 uker og har allerede tatt altfor mye. Forsøker å la være, men må til slutt kapitulere. Desverre funker de ofte ikke heller. Men må jo fungere på jobb. Noen andre som har måttet tatt mye paracet? Hvor skadlig er dette for fosteret? I det forrige svangerskapet mitt tok jeg omtrent ikke paracet en eneste gang.
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Det som ofte er med smertestillende er at man kommer inn i en ond sirkel. En av bivirkningene til paracet er nettopp hodepine. Jeg vet hva jeg snakker om...spiste alt fra 2 til 10 tabletter for dag. Man må bare bryte ut rett å slett. Noen dager er det skikkelig jævlig, men så ble det bedre for meg ihvertfall. Uansett om man er gravid eller ikke, er det ikke bra å bruke mye smertestillende. Hvis du ikke blir kvitt hodepinen, syns jeg du skal ta en snakk med legen. Det kan jo være symptomer på forskjellige ting (ikke for å skremme deg altså!) Lykke til, håper det ordner seg for deg! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå