☆Anonymia☆ Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 dere har vert så "inni" dib`s store verden at dere har tatt laptopen med dere på do? rekk opp hånda. *rekker opp hånda* hahahha =)
Gemini77 Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 ehhhh.... NEI! Hadde det vært så ille, så hadde jeg vurdert å slutte å sitte på nettet. Jeg har da faktisk et mye mer spennende liv enn at det morsomte jeg kan gjøre er å sitte på DIB,.. sorry..
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Både ja og nei... Jeg har hatt lapen med på do, men pga msn ikke DiB. Eller som mellomstasjon før soverommet. Skriver IKKE mens jeg er på dass...
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 ikke på do, men jeg har tenkt tanken at det hadde vært genialt med en vanntett pc en kunne hatt med i badekaret:-) sååå behagelig
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Har heldigvis ikke batteri i laptopen, så den er alltid plassert samme plass:) Men det er mye mulig at det kunne hendt en sen kveld ja, hvis det hadde vert mulig:)
☆Anonymia☆ Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. mars 2008 ååja....det hadde vert digg a.. pc i badekaret..og kjøleskap ved siden av,og tv på veggen...trenger man noe mer ????
line_n & sara Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 jeg bestiller gjerne en vanntett laptop! kjeder meg alltid i badekaret, og ender alltid med å stå opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå