elise 35 Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Etter masse symtomer på påskefjellet kan vi endelig slippe jubelen løs, fikk en positiv test i dag! Symtomene har vært klare i nesten en uke, stikkinger i underlivet, ømme bryster og kvalm til tider. Etter en exu i julen føler jeg det er anderledes nå, har ikke hatt noen blødninger og symtomene på en graviditet er sterkere. Nå hopper jeg inn i novemberklubben og håper det kommer fler etter. Terminen er foreløpig satt til 30. nov.
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 GRATULERER !!! Nå begynner d å dukke opp mange gravide her synes jeg... *smittsomt ?????* ))))
Happy-Mama:) Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Gratulerer:D Min termin er satt til 27.november...
JulieF*Victoria* Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Grattis og lykke til!!! Du må gjerne smitte meg med litt babystøv=)
Juicy med spirer! Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Gratulerer!!! Dette var 4 eller 5 gangen i dag jeg gratulerer med graviditet! Håper det er smittsomt!! ;);) Babystøv?!?!
mom2agirlandaboy Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 Grattis! Så gøy med så mange gravide ;-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. mars 2008 #11 Skrevet 24. mars 2008 Gratulerer såå mye!! Kos deg masse med den voksende magen, håper det går bra denne gangen!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 24. mars 2008 #12 Skrevet 24. mars 2008 Gratulerer så mye med ny spire i magen!
LabbogLine Skrevet 24. mars 2008 #13 Skrevet 24. mars 2008 Hei! Gratulerer så mye:) Nå er vi 3 stykker fra gjengen som nettopp har hatt ex.u som er gravide, artig:) Jeg testet positivt 5 dager før IKM nå, og har masse symptomer (kan ikke huske at jeg hadde symptomene så sterkt sist) Skal ringe til legen imorgen og be om tidlig UL, så får vi se da om den sitter på riktig sted denne gangen. Masse lykke til fra meg:)
elise 35 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 25. mars 2008 Tusen takk for alle gratulasjoner, sender masse babystøv til dere alle***************************** Labbetuzze: Gratulerer så mye selv, godt å se at vi blir gravide etter en exu. Skal ringe legen i dag for å få tidlig UL. En ting er helt sikkert og det er at det føles som noe helt annet denne gangen. Masse lykke til så håper vi spiren vår har funnet veien helt frem denne gangen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå