Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Hei, er det noen her som har erfaring med å være klissvåt i trusen til tider? Jeg må skifte underbukser mange ganger daglig hvis jeg ikke har innlegg på. Det kan bli så vått "der nede" til tider at stolen jeg sitter på blir også våt. Vesken/utfloden har ingen lukt og er så og si klar. Er dette normalt? Hjelp? Begynner å få litt hetta her? Det kan vel ikke være fostervannslekasje? Er i uke 23, og er gravid for 3. gang. Har alldri hatt dette i de tidligere svangerskapene. Man bør kankjse ikke ha sex med mannen sin da? Anbefalinger og tips tas gjerne i mot, for jeg har litt små-hetta her jeg sitter.. har lege time, om 2 dager...
Line 76 Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Det høres rart ut.. Jeg hadde ringt legevakten og spurt.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Ring føden du! Du får sikkert komme innom, og de kan lett finne ut om det er fostervann eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Lukt på det.. kan være utflod men kan også være urinlekkasje.. håper ikke det er fostervann.. lykke til..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Takk for tipsene... det lukter ingenting og er klart
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Kan være helt normalt. Har hatt noe liknende og det var normalt i svangerskapet. Ikke noe galt med babyen.
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 jeg har det på samme måte..hatt det sånn lenge..er 27 fullgåtte uker i morgen..Lurt litt selv på om dette er normalt..Men har ikke merket noe annet som ikke er normalt liksom så..Regner med det ikke er noe farlig..men er vel best og høre med legen. men vi kan sikkert ta d med ro:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå