Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen her som har erfaring med å være klissvåt i trusen til tider? Jeg må skifte underbukser mange ganger daglig hvis jeg ikke har innlegg på. Det kan bli så vått "der nede" til tider at stolen jeg sitter på blir også våt. Vesken/utfloden har ingen lukt og er så og si klar. Er dette normalt? Hjelp? Begynner å få litt hetta her? Det kan vel ikke være fostervannslekasje? Er i uke 23, og er gravid for 3. gang. Har alldri hatt dette i de tidligere svangerskapene. Man bør kankjse ikke ha sex med mannen sin da? Anbefalinger og tips tas gjerne i mot, for jeg har litt små-hetta her jeg sitter.. har lege time, om 2 dager...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres rart ut.. Jeg hadde ringt legevakten og spurt.

Skrevet

Ring føden du! Du får sikkert komme innom, og de kan lett finne ut om det er fostervann eller ikke.

Skrevet

Lukt på det.. kan være utflod men kan også være urinlekkasje.. håper ikke det er fostervann.. lykke til..

Skrevet

Takk for tipsene... det lukter ingenting og er klart

Skrevet

Kan være helt normalt. Har hatt noe liknende og det var normalt i svangerskapet. Ikke noe galt med babyen.

Skrevet

jeg har det på samme måte..hatt det sånn lenge..er 27 fullgåtte uker i morgen..Lurt litt selv på om dette er normalt..Men har ikke merket noe annet som ikke er normalt liksom så..Regner med det ikke er noe farlig..men er vel best og høre med legen. men vi kan sikkert ta d med ro:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...