JegOgGullet Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Søsteren til samboer har vært hjemme i påsken og det gledet jeg meg veldig til, siden hun for tiden bor 4 timer unna. Men ikke en dag har hun tatt seg tid til å komme innom for å hilse på snuppa vår! Synes dette er litt trist da jeg er enebarn og dette er hennes eneste tante. Hun er også datteren våres gudmor, noe hun selv fikk maset seg til.. Da snuppa vår ble født var hun sååå stolt tante og var innom oss hver dag (bodde da hjemme), men etter som hun ble større ( er nå 10mnd.) har interessen bare dabbet av. Men ikke nok med det.. Sist vi var på fest sammen hintet hun til at hadde ikke samboeren min møtt meg så hadde han heller ikke vært i dritten med familie og mindre kontakt med venner og festing! Datteren vår var ikke planlagt, men både sambo og jeg takker gud for at vi fikk henne og koser oss masse med familielivet. Synes dette var en utrolig frek komentar og ble kjempe lei meg!! Nå i påsken inviterte hun bare broren sin med seg på fest så han skulle få luftet seg litt. Han ble selvfølgelig ikke med.... Føler liksom at hun prøver å straffe meg og ikke minst datteren vår som hun ikke engang løfter opp når hun er på besøk.. Er jeg for sår? eller er det henne det er no galt med?
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Eeehh..NÆI,synes ikke du er for sår!!Hadde blitt så skuffet selv...Hvor har hun det fra at det er dritt med familie og manglende festing?? Snodig søster,kan han ikke ta en prat med henne?
MammaMia123 Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Hvor gammel er hun svigersøstra di? Hun høres veldig umoden ut. Skjønner godt du blir lei deg, men jeg ville bare hevet meg over det, og ikke tatt noe slags kontakt eller lignende med henne, før hun selv viser at hun bryr seg.
Mayken Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Forstår deg godt jeg. Hadde nok følt det på samme måten om en av tantene til snuppa hadde oppført seg slik.
JegOgGullet Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2008 Tror det er fordi hun "endelig" har blitt singel og fester så ofte hun kan. Ettersom jeg har forstått, ønsker hun vist at broren kunne reist litt i verden sån som mange av kammeratene hans gjør, men det har jo ikke hun no med da...
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Da er hun jo ung egentlig da... Kanskje hun rett og slett er litt furt fordi du har rappa broren hennes? (går ut fra aldersforskjellen ikke er så stor mellom dem) Det går seg nok til etterhvert, 10 mnd er en vanskelig alder, det er lettest når de er helt pittesmå og når de er store nok til å gå og være med litt tror jeg. Synes ikke det er noe ålreit slik sdu beskriver det men gi henne litt mer tid så går det seg nok til av seg selv, hvis ikke får du eller broren hennes ta en skikkelig prat med henne. Vanskelig å forstå sårheten også når hun ikke har barn selv.
line_n & sara Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 huff, forstår deg godt, jeg! opplever noe lignende selv. synes ikke du er for sår! hvordan takler samboern din det?
JegOgGullet Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. mars 2008 Sambo blir sår når jeg nevner det, så snakker ikke så mye med han om det. Han står jo liksom mellom oss og han er veldig glad i søsteren sin. Synes egentlig veldig synd på ham, for han blr så glad hver gang hun sier at hun kommer hjem..
Trulte76 Skrevet 24. mars 2008 #11 Skrevet 24. mars 2008 Ikke sår i det hele tatt... Virker som hun ikke vil inkl deg i det hele tatt..siden hun ville "lufte" kun broren. Å si noe sånt til deg da på fest..skjønner du ble lei deg. Er hun gammel? og er dere gammel? Hun virker iallefall veldig umoden av seg
sannamin* Skrevet 24. mars 2008 #12 Skrevet 24. mars 2008 virker umoden. Men jeg hadde snakket med ho. Tatt en alvorsprat. Herremin hva er det da liksom? tenk at man skal føle seg straffet for å ha fått et lite under:) nei, ta en prat me ho.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå