Gå til innhold

mammaklær på nettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har kjøpt mamma klær fra usa på nettet. sitter å lurer på det for prisene var ikke så ille og klærene kjempe fine, men finner ikke ut hvor mye frakt kommer på. noen som vet? http://www.destinationmaternity.com/destinationintro.asp

vil tipse om denne siden,kjempe mye fine klær som man neppe finner på lindex :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke mammaklær er så dyrt, jeg! Det koster da ofte mindre enn det jeg kjøper til vanlig, og så blir det jo MYE brukt. I hvert fall i mitt tilfelle, for jeg har en god del mindre å variere med enn ellers.

Jeg vet ikke noe om de klærne du nevner, men generelt kan jeg i hvert fall fortelle at det er toll på en del av det som kommer fra utlandet - det kommer seg an på hva det er, opprinnelsesland osv. Men uansett er det 25% mva på både varens verdi, tollen og frakten. Så det kan fort bli dyrt å bestille fra andre land enn Norge.

Jeg er så heldig at det er en super mammatøybutikk her i byen, så jeg slipper heldigvis å bestille. Særlig bukser er det helt nødvendig å prøve, synes jeg. ;-)

Skrevet

du har jo også laredoute.no, h&m etc...der blir det jo momsfritt.

frakt er sikkert 100-200 kr, pleier å være..men kan jo hende de betaler frakt om du bestiller over en viss grense.

Skrevet

Nei, det blir ikke momsfritt, men momsen er inkludert i prisen som er oppgitt.

Jeg burde vel forrresten fortelle at butikken her jeg bor (på Gjøvik) heter Louise Mammaklær. De har svært utvalg og kjempegod service! Jeg vet at de sender hvis du ringer dem - venninnen min gjorde det med stort hell.

De har i hvert fall 2wear, mamalicious og toBe, har jeg sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...