TurangaLeela Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Fant en brukt på finn, men den ser så liten ut..
--arkin-- Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 nei, den kommer til å være alt for liten. det er den værste vogna jeg har hatt. Den begynte å bli liten når jenta mi var rundt 1 år. Ikke er den god å trille, har ingen positivt å si om den vogna
Nusseline♀♀♂ Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Håper da det! Har nettopp bestilt en på lilleprinsen til min som blir to år til lørdag. Det sto den var ment til 20 kg/4 år. Har en nedslitt paraplytrille fra før som trengte å byttes ut. Denne kan da ikke være værre enn en paraplytrille?? Spurte her angående den og erfaringer nettopp før jeg bestilte, men fikk da ingen tilbakemeldinger. Det var den minste trillen jeg bestilte da..
Nusseline♀♀♂ Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Nå tuller jeg, det er quinny zapp jeg har bestilt.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Det var godt å høre, ble nesten nervøs nå!
Carnivale Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Bare om du skal ha den kun som butikktrille. Den egner sge verken til turer eller til soving.
--arkin-- Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 jeg tviler sterkt på om din treåring vil sitte spesielt godt i den, hvis h#n ikke er ekstemt liten for alderen. Hvis barnet skal sove i den, vil bena stikke langt utenfor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå