♥ DAME Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Vi Gifter Oss Lørdag 21.juni 2008 er vår store dag, og vi har gleden av å invitere xxx & xxx til vielse i xxxxx kirke kl.1500, og påfølgende middag og bryllupsfest ved xxx Hotell. Vennlig hilsen Eva & Adam
Dronningen! Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Kanskje du bør få med at selskapslokalene er åpne for de som kommer langveisfra? Om dere skal ha det da... Men ellers veldig bra:o)
☆Anonymia☆ Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 eva og adam ? heter dere det ? wow =) neida. hahahhaha =) tenk om jeg var så dum.. ser fint ut det der =)
♥ DAME Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2008 Moaahahahaha, heter ikke det nei Men ellers forstod jeg ikke den med om lokalene var åpne tidligere på dagen. Folk er jo hjemme hos andre i familien og skal jo være sammen med oss i kirka. Er jo mottagelse etterpå, og da er det jo åpent Takker for svar dere :=)
Nusse_83 Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 ser fin ut den ja ligner veldig på den jeg og mannen min hadde for snart fem år siden.. hehe 21 juni fin dato det. Lykke til med bryllupet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå