Gå til innhold

hvor mye sover dere i døgnet jenter:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler jeg sover mye, nå har det vært påske også da, men jeg legger meg for å lese og så sover jeg i 2 timer på sofaen, fordi om jeg har sovet 9 timer om natten.

Hva er deres søvnrytme?

Nå er jeg skemeldt også da, men er bare i uke 20:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har sovet i 13 uker jeg:)

Har vært helt utkjørt dette svangerskapet og har derfor sovet lenge om natten 10-11 timer pluss jeg har noen høneblunder på sofa før jeg finner sengen.

Jeg har store problemer med å ta meg av vår datter på 3 år på ettermiddagen. Vil bare sove.....

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Sover mellom 10 og 12 timer hver natt jeg stort sett.... Dette har jeg gjort hele tiden. Sov kanskje noe mere 1 trimester faktisk.

Skrevet

legger meg tidlig på kvelden, men er ofte trøtt på dagen. sover nok 10-12 timer i døgnet i snitt. føler meg aldri uthvilt....er sykemeldt pga dette. ble det i uke 12. nå er jeg 16+1. i tillegg har jeg vært forkjøla stort sett i hele vinter, og blir enda trøttere....

min sønn begynner å bli altfor vant med at mamma ligger på sofaen med pleddet hele ettermiddagen og kvelden....

Skrevet

Sover ti til tolv timer hver natt og en til to lurer hver dag på ca to timer pluss. Og mtp det lave aktivitetsnivået jeg holde pga BL føler jeg meg veeeldig lat!

Ingen god følelse, men vi får bare lytte til kroppen nå når vi er gravide, uten å få dårlig samvittighet fordi vi ikke strekker til som før!

Vi lager tross alt et lite menneske inni oss, ikke rart vi blir litt slitne innimellom:)

Skrevet

Jeg er og sykemeldt pga bekkenløsning. De første 3-4 mnd sov jeg gjerne 16 timer i døgnet, huff men var fullstendig utkjørt. De siste par mnd har jeg sovet ca 9-12 timer hver natt, og sover ikke på dagen. Jeg har alltid vært glad i å sove men merker jeg trenger mer søvn og avslapping nå enn før jeg ble gravid.

Skrevet

Jeg har to barn fra før, så jeg sover alt for lite for tiden, og det kjenner jeg at straffer seg. Legger meg som regel i 11-tiden, men da sliter jeg med å sove pga bekkenet. Minstemann våkner som regel rundt 2. Han sovner igjen med en gang han får dyna, men jeg ligger da gjerne våken en halvtime før jeg får sove. Så våkner minsten i 5-6 tida, da er det morgen. Så på natta (og når jeg jobber for fullt) så sover jeg maks 5-6 timer. Men nå i påske så har jeg stått opp med minsten, men så har vi vekket pappaen i 9-tiden, og da har jeg lagt meg til å sove og sovet godt et par timer, så er litt bedre. Og nå er jeg blitt helt sykmeldt en periode, så da skal jeg passe på å sove litt på dagtid mens gutta er i barnehagen og gubben på jobb :)

Skrevet

det første trimesteret sov jeg hele døgnet,spydde konstant og var utslitt...nå legger jeg meg rundt ti og sover til ti neste dag,er bare oppe en tur og sender sønnen min på skolen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...