3b@rnsmor-30* Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Monajenten du er knallflink altså!! Faderullandei at jeg ikke skal i bryllup i Bergen... ellers hadde jeg glatt hyra deg til å synge for brudeparet =) http://www11.nrk.no/urort/Artist/Monajenten/default.aspx
Monajenten Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Så skjønn du er:-) Tusen takk;-) Er litt utdatert de sangene nå da, på tide å spille inn nye og bedre låter, og ikke minst få bedre kvalitet på innspillingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå