PAVEEL Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 liker kjærlighets bøker, humor bøker, bøker ala anne karin elstad... ikke sånne skumle ting altså;-)
Bella Swan Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 PS: Jeg elsker deg!!!! er den herligeste boka jeg har lest på lenge. Den både gråter og ler man av. (husker ikke forfatteren)
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Bøker du bare MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lese enten du lliker krim eller ikke er Stieg Larsson bøkene!!!!!!!!!! De er helt sinnsykt bra!!!!!!!!!! Lett å bli hekta!=)
PAVEEL Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2008 den har jeg lest:-) den er rå skjønn og veldig trist på samme stund ja. men er sånne bøker jeg liker ja:-) flere tips?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Idas dans av Gunnhild Corwin (Trist bok, en mors som skriver om datterens kam og tap mot kreften) Vannmelonen av Marian Keyes ANBEFALES Link til flere av hennes bøker, de skal vistnok være bra de også http://www.bokkilden.no/SamboWeb/enkeltSok.do?innsnevre=ja&enkeltsok=Marian+Keyes+ Størrelse 37 av Denise Rudberg Link til flere av Denise Rudberg sine bøker http://www.bokkilden.no/SamboWeb/enkeltSok.do?innsnevre=ja&enkeltsok=Denise+Rudberg+
velsignet med to Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Jeg holder på å lese om Innhaugfolket av Anne Karin Elstad, og er blitt helt hekta Nesten så jeg ikke greier å legge fra meg bøkene hehe Anbefales!
PAVEEL Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. mars 2008 i know Lille snupps, akkurat ferdig med den. har du lest julie serien da? den er enda bedre!
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Italienske sko av Henning Mankell Hvis ikke du har lest alle Anne Karin Elstad bøkene, vil jeg anbefale For dagene er onde.
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 Miraklene i Santo Fico Bienes hemmelige liv Den enkle sannhet Min søsters vokter
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 Idas dans er ikke en bra bok. Du kan jo lese alt av marian keyes. Høres ut som det er noe for deg..
PAVEEL Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. mars 2008 bestilte et par bøker av marian keyes, den ene var vannmelonene:-) tar gjerne i mot flere tips, denne tråden skal jeg lagre på favoritter:-)
Nemofish Skrevet 24. mars 2008 #12 Skrevet 24. mars 2008 Støtter opp om Idas dans og Miraklene i Santo Fico. Ellers: Harry Potter bøkene! ) Vindens Skygge Odel av Anne Karin Elstad Arsenikktårnet Berlinerpoplene - Eremittkrepsene - Ligge i grønne enger The time traveller's wife Havfruenes sang Geisha Tusen strålende soler Drageløperen Noen av mine favoritter for tiden! ) Kos deg!
2småihus!:) Skrevet 24. mars 2008 #13 Skrevet 24. mars 2008 Anbefaler Erlend Loe sine bøker (Naiv Super, L, Tatt av kvinnen, Doppler...++) Er utrolig sært, men morsomt!
Jenny-penny Skrevet 24. mars 2008 #15 Skrevet 24. mars 2008 Drageløperen- fantastisk bok Alkymisten, Veronica må dø- av Paolo Cohelo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå