trebarnsmor Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Er det virkelig noen av dere som har MM i mat dere serverer andre? Hadde dere likt å få servert andres MM når dere var borte og fikk servert mat? Så det var mange som grein like mye på nesa av det som meg, men dere som ikke var negativ til det, SERIØST!!! Jeg ble så sjokkert av dette, og leste det opp for mannen min. Jenta på åtte sto ved siden av og lurte på hva jeg mente. Forklarte det så enkelt som at det blir det samme som om vi er hos hennes ammende tante og fikk f.eks muffins med MM i, vet dere hva hun svarte? "ÆSJ!!!!!! Da hadd æ kasta opp!!" Vet dette er min mening, men jeg synes det er kjempekvalmt. Bruk gjerne MM i mat dere spiser selv, men ikke server det til andre da..... Værsåsnill......
9nah Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 herlighet. har ikke lest det innlegget du refererer til, men det MÅÅÅÅ da ha vært kødd!! Ingen serverer vel mat med MORSMELK i til andre??? Joiner dattern din i såfall: DA HADDE JEG OG SPYDD OG ALDRI SNAKKET MED SYNDEREN IGJEN!! er jo rett og slett sykt å gjøre noe sånt!
cecilie25 Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Det finnes så mange syke folk. Skulle ikke forundre meg at det var sant. Jeg vet om noen som serverer hundekjeks til gjestene dsine. Er ikke på besøk der, for å si det sånn. ÆSJ!
trebarnsmor Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2008 Jeg vet at en nabo av oss der jeg vokste opp hadde det i vafler hun serverte en gang, så det er faktisk folk som gjør det..... har nemlig diskutert dette med min mor i dag, ble litt rystet for å si det sånn ;o)
Legekjærringa Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 jeg gjør ikke det selv altså, men jeg har hørt om andre som har gjort det. Seriøst. Hadde jeg blitt servert vafler eller boller med MM hadde jeg blitt skikkelig forbanna ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå