Thunderstruck Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Er de flinke til og stå på ski? Han hos oss har vi slitt en del med og få ski på..Men i dag var vi på en liten skitur,hvir det var flatt og gå.Og det gikk fint.Men noen racer er han ikke enda da.Håper det retter seg og at han synes det blir moro etterhvert! Hører mange som er like gamle renner slalom osv.. Men det er han nok ikke kalr for riktig enda..hehe
Trenger hjelp!! Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Min begynte for første gang for litt over 1 mnd siden,og er blitt en racer..Han står ned voksen trekket nå,og klarer å gå på og av trekket selv..Vibegynte i barnebakken,der ble det ett par fall den første halvtimen så klarte han det.vI har vel reist opp på fjellet omtrent hver helg etter det...Og dette er slalom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå