Gå til innhold

Dere med 7-8 åringer..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de flinke til og stå på ski? Han hos oss har vi slitt en del med og få ski på..Men i dag var vi på en liten skitur,hvir det var flatt og gå.Og det gikk fint.Men noen racer er han ikke enda da.Håper det retter seg og at han synes det blir moro etterhvert! Hører mange som er like gamle renner slalom osv.. Men det er han nok ikke kalr for riktig enda..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min begynte for første gang for litt over 1 mnd siden,og er blitt en racer..Han står ned voksen trekket nå,og klarer å gå på og av trekket selv..Vibegynte i barnebakken,der ble det ett par fall den første halvtimen så klarte han det.vI har vel reist opp på fjellet omtrent hver helg etter det...Og dette er slalom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...