♥Cherrypie♥ Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Jeg lar håret mitt vokse ut, har kommet halveis å det er mørkeblodt øverst og lys blodt nederst, klippa det kort for å bli kvitt mer av den lyse fargen! no more hårfarge! er så kjipt har det i hestehale heletida! Hva med dere?
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Har ikke noen frisyre.Håret mitt er langt og kjedelig. Tør ikke klippe meg i tilfelle det blir helt jævlig, så jeg sitter da her med hestehalen min.
Mamsen87 :) Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 det underste er ned til puppene ca.. og litt oppå er ned til skuldra;) også blondt.. har det alltid rett ned eller i spenner
Mamsen87 :) Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 ja, også luggen er litt kortere igjen.. til nesa ca
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Har langt hår i med etsasjeklipp sånn egentlig, og lugg. Men det er vokst helt ut av proposjoner, så nå ser jeg ut som en avdanka 80-talls rocker. Veldig stilig.. Også er det sort.
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Jeg har blieka striper. Eller, stripene ble så tett at det ser ut som mørke stripet i et enormt bleiket hår! Ellers er det lengste håret rett under skuldrene med masse oppklipp og en sideskill som ikke er klok. Har også skeivet lugg som heller mot vesntre for meg. I tillegg får jeg masse usymetriske krøller når det bare er det minste tegn til luftfuktighet, noe som er veldig uheldig her i Bergen så jeg går ofte rundt med krøller. Rettetangen ligger alltid klar på badet da. Alt i alt liker jeg håret mitt, har vendt meg til den syke blonde fargen etter sist frisørtime og klippen er egentlig ganske så grei:)
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Oi, så masse skriveleif! Men dere skjønner nok;)
pappa79 Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Jeg har kort hår, men lar det ikke klippes kort eller for tynt i nakken,liker å ha litt volum bak. Men nå i det siste har håret blitt litt tynnere på venstre toppen. Er ikke det helt forjævelig? Tror ikke det vokser ut igjen med det første.
Mamman til AM&JS Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 Skal faktisk til frisøren i morra..men bare stusse på sveisen.. Har skrå pannelugg...langt bak til midt på ryggen, men håret nærmeste ansiktet er skrådd inn mot ansiktet...da altså litt kortere.. Var så lei av å ha alt håret like langt..hadde det da også alltid i hestehale etc!! Så farger jeg alt i en brunfarge..og med diverse striper så håret får lit nyanser...har desverre begynt å bli grå alt så i morra skal det den gråe etterveksten bort!
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 Har mørkebrunt (farga) glatt kort hår i sånn Amelie fra Montmartre-look
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 24. mars 2008 #12 Skrevet 24. mars 2008 farget mørk brunt, helt kort på sidene og toppen, luggen er klippet helt opp til hårfestet men "litt" lengde i nakken (3-4 cm) Hørtes ikke pent ut... men det er ganske stilig faktisk.... Kler ikke langt hår jeg da :-)
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 24. mars 2008 #13 Skrevet 24. mars 2008 Håret mitt er halv langt og kjedelig. Fikk meg en kjempe fin krøll tang til jul, men har vel bare brukt den to tre ganger. Blir vel bedre etterhvert. (håper jeg) PS: hestehale er praktisk når tulla mi liker å klatre etter håret til mamma
*Rutletutt* Skrevet 24. mars 2008 #15 Skrevet 24. mars 2008 Langt, men oppklippet hår med endel fall i - lyse og litt mørkere striper...men begynner å bli litt ettervekst nå;o/ I tillegg ser hele håret mitt bare rart ut for tiden, siden jeg har mistet så mye hår mens siden jeg fikk minien i juli, så nå har jeg plutselig litt lugg! Ikke bra....;o/
Mor di! Skrevet 24. mars 2008 #17 Skrevet 24. mars 2008 Det korteste (panneluggen) går ned til nesetuppen ca, ellers er det etasjeklipt til rett nedenfor skuldrene. Derifra går det ned i en slakk v-form, så det lengste bak er litt lengre. Stripte det nettopp lyst igjen etter å ha hatt det mørkeblondt/lysebrunt siden fødsel-var ganske uvant! =) Bruker mye fliseklemmer og hårstrikk når jeg går hjemme om dagene =)
Trenger hjelp!! Skrevet 24. mars 2008 #18 Skrevet 24. mars 2008 Har ingen frisyre nå,ser ikke ut,derfor frisør i morgen.Juhu...
Monajenten Skrevet 24. mars 2008 #19 Skrevet 24. mars 2008 Nå rekker det til ca. midt mellom skuldrene og bh'en, men på fredag blir det laaaaaaaaaangt:-D Er mørkt med masse tynne lyse striper.
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 24. mars 2008 #20 Skrevet 24. mars 2008 mokka brundt underst, gyllend blondt resten med tynne helt blonde striper:) langt
Mrs. X Skrevet 24. mars 2008 #22 Skrevet 24. mars 2008 Bob som er litt oppklippet (ikke rett rundt det hele)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå