Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Er det noen flere som opplever det vi opplever? når jeg og min kjære har sex så krøller hun lille jenta vår seg sammen som en liten ball, og en stund etter at vi er ferdige så strekker hun seg ut igjen... jeg er glad hun ikke ødelegger sexlivet vårt ved å drive å sparke og sånn! lest om noen her inne som ikke har sex lenger pga spark og sånn, virker som at hun tulla vår synes det er helt greit at mamma og pappa koser seg og det er jo koselig!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Æ har d på samme vise ) Gutten vår "krølle" sæ sammen på den ene sia av magen, e i uke 27, så magen e kjæmpe skjev mens vi har sex Så etterpå så strekk han sæ ut igjen, og kan godt sparke ei stund før han legg sæ te ro Han har tydlivis ikke nå imot at vi har sex...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 hehehe.. søtt !! Men faktum er vel mer d at mor "gynger" babyen.. Og endorfiner er i tillegg med på å berolige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå