Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen:)

Jeg har vært inne på den amerikanske nettsiden: www.motherhood.com for å se etter mammaklær. Utrolig hvor dyrt det er med mammaklær altså!! Men denne siden hadde mye fine vår/sommertopper som jeg kunne tenke meg å bestille. Noen som har bestilt klær her tidligere?? I så fall, ligner str. på norske størrelser, slik at man kan sammenligne? Det kostet 5 dollar i frakt, men er det også tollbelagt, og hvor mye er det på? Noen som evt. har andre lure nettsider? Hvordan er det å bestille bukser på nettet- synes det er vanskelig.

Håper noen kan hjelpe meg:0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke mammaklær er så dyrt, jeg! Det koster da ofte mindre enn det jeg kjøper til vanlig, og så blir det jo MYE brukt. I hvert fall i mitt tilfelle, for jeg har en god del mindre å variere med enn ellers.

Jeg vet ikke noe om motherhood, men generelt kan jeg i hvert fall fortelle at det er toll på noe som kommer fra utlandet - det kommer seg an på opprinnelsesland osv. Men uansett er det 25% mva på både varens verdi, tollen og frakten. Så det kan fort bli dyrt å bestille fra andre land enn Norge.

Jeg er så heldig at det er en super mammatøybutikk her i byen, så jeg slipper heldigvis å bestille. Særlig bukser er det helt nødvendig å prøve, synes jeg. ;-)

Skrevet

Butikken ligger forresten på Gjøvik og heter Louise mammaklær. Jeg vet at de sender hvis du ringer dem. Det er kjempegod service der! Venninnen min bor "langt fra alfarvei", hun ringte dem og fikk seg masse fint! de har både mamalicious, 2wear, toBe og andre merker der.

Skrevet

5 dollar i frakt er nok bare innenlands (i USA). Gikk gjennom en bestilling, nesten, og det ble MYE mer. Jeg gadd ikke bestille likevel.

Skrevet

Jeg har kjøpt masse på motherhood. En fantastisk nettbutikk for mamma klær. Synes heller ikke at det er så veldig dyrt der. Str er omtrent som her i Norge, mulig bitte-lite-granne mindre...

Skrevet

mamalicious og H&M har billige mammaklær,sjekk ut outlet til H&M,det hender di har billige mammaklær:)

Skrevet

Tusen takk for gode svar. Det er virkelig fint å kunne spørre dere jenter!! Skal forsøke meg litt på tipsene deres. Har notert meg en liste over nettsider, så da er det bare å begynne å lete. Det viktigste er jo å finne noe man liker:) Skal forsøke meg på motherhood med tanke på de fine toppene jeg fant der, så får jeg sikkert opp totalkostnadene underveis i bestillingen.

Skrevet

har ikke bestilt der noen gang..men kjøpt noen linbukser og topper på

www.laredoute.no. helt normale str på mammatøy og ikke dyrt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...