Bare™ Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 har en venninne som prøver å "prakke på meg" dette... Er det noen som har noen "objektive" meninger? Hun ønsker at jeg skal bli forhandler.. Alle sånne MLM/ pyramider har noe i liten skrift... Hva er fordelene eller ulempene med dette?? Anyone?
dritgrei hei hei! Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 hva er det? hvos det er et pyramidespill ville jeg takket pent og tydelig nei. Du kommer ikke til å tjene penger på det i det hele tatt, for man må ha det som fulltidsjobb, og det å verve folk til å bli med er fryktelig vanskleig, nettopp fordi ingen har tid til å bruke den tiden som krev es for at det skal lønne seg. men du kan jo kjøpe en plastikk kopp av henne i ny og ne :-)
Januarbaby2014 Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Man kan bestille Mary Kay produktene på Internet, så tror at det er vanskelig for selgerne å få solgt noe...! Prisene er vel nesten 3 ganger så mye høyere hvis man kjøper produktene på "home party" enn på Internet!?
Bare™ Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2008 har fått sånne pyramide greier langt oppi halsen etter at ei venninne ga nr mitt til ei som utga seg for å kunne løse en helsemessig gåte for oss. Ellers hadde hun aldri gitt navn og nr.. Når kjerringa kommer hjem til meg, så babler hun i en time om min datters helse før hun visstnok kommer til det hun kaller poenget.. Hun skal selge meg noe internett og strøm greier. Husker ikke hva det het, men de kunne ikke tilby IP telefoni i 2008!!!!! det ble ingen ny kontrakt på henne, for å si det sånn ....
1prinsesse+2engler Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Jeg har drevet litt med Mary Kay. Jeg er super fornøyd med produktene, men jeg er ikke noe selger. Jeg var konsulent bare for å få kjøpt billige produkter selv egentlig. Dette er dyre produkter, men absolutt verdt pengene. Men hvis man handler kosmetikk og hudpleie i parfymerier og slik, så er ikke Mary Kay noe dyrere enn det. Og så er produktene veldig drøye! Har man tid og her en liten selger inni seg, så kan man nok tjene gode penger på det. Blir som Tupperware liksom. Man må ha home partys og slik. Og en fin ting til med Mary Kay, er at man får prøve produktene før man evt. kjøper.
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Synes Mary Kay er altfor dyrt i forhold til mange andre produkter som er både bedre og mer miljøvennlige. Endel av det som ble fremført av informasjon på en demo jeg var, er direkte feil.
gun1 Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Hei. Jeg begynte med Mary Kay produkter etter et home party. Ble veldig fornøyd med kremene, huden har blitt så myk og deilig og gløder på en måte. Har ikke hatt uren hud etter at jeg begynte med det. De har også god mascara og annen sminke, samt sminkefjerner. Det er dyre produkter, men veldig drøye. Kjøper max nye prod 2 ganger i året. Men det er jo smak og behag som med alt. Hvis du av og til er i USA er det mye billigere å kjøpe produkter der. Jeg er så heldig å kjenne en som selger MK og hun bor ved siden av svigermor i USA. Det er nesten halve prisen av hva vi betaler her. Hadde uansett ikke sluttet med MK! Anbefales.... Lykke til!
Maaaamy. Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Svigerinnen min selger disse produktene. Jeg er veldig skeptisk til slikt i utgangspunktet siden jeg er atopiker og tåler svært lite av kremer og sminke osv. Nå har jeg funnet meg sminke m.m som jeg kan bruke. Jeg er veldig fornøyd med produktene. Hun har ikke hatt problemer med salget eller å "verve" andre under seg. Hun er en god selger da, og jeg for min del hadde ikke passet til noe sånt. Men jeg er i hvertfall veldig fornøyd med produktene.
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 Har vært på noen partyer, og kjøpt noen ting. Har også en del venninner som har kjøpt. Jeg var "dum nok" til å kjøpe komplett hudpleiesett.....uten at huden ble noe bedre av det, i tillegg fikk jeg mye tørrere hud. Mye penger ut av vinduet for min del, og det var kjipt for jeg skulle bare unne meg litt luksus :-( Min venninne som heldigvis ikke kjøpte så mye fikk skikkelig allergisk reaksjon...hun måtte til hudlege, som sa at hun måtte kutte disse produktene tvert, for de hennes hud reagerte slik på dem. En annen venninne av meg er strålende fornøyd, og har fortsatt å kjøpe MK-produkter. Så det er veldig individuelt..
Bare™ Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. mars 2008 har vært på nettsiden deres og sett- uten å bli spesiellt klok. Syns det er villedende når man ikke oppgir priser... Irriterende, er kanskje bedre ord.. Hva kostet den komplette hudpleieserien, BIMSEVIMSEN, og hva inneholdt den??
*snartklar* Skrevet 24. mars 2008 #11 Skrevet 24. mars 2008 Jeg har prøvd noen av produktene, og de er absolutt verdt pengene:) Konsulent har jeg aldri vært, men hun som var konsulent i det selskapet jeg var i har holdt på lenge og synes det er kjempegøy:)
gep68 har fått jenta:-) Skrevet 24. mars 2008 #12 Skrevet 24. mars 2008 Jeg kjøpte Mary Kay produkter på Ebay og der kan en få det billig:-). Bare pass på at en ikke kommer over toll grensa.Fornøyd med produktene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå