Gjest leelu24 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 hvordan skal jeg få overtalt mannen til å starte prøvingen av en ny spire? tar jo såklart pilla mi hver dag, men med et surt tryne.. hehe. Han sier han vil vente til guttungen har blitt 2 år og prøve da, men det er jo såå lenge til desember, og jeg blir jo helt dårlig av å se gravide overalt. har prøvd meg på at det kan ta tid osv. men den biter han ikke på siden vi brukte 1 mnd på å bli gravid sist... blæh!! Noen som sliter med det samme og har noen kreative tips?
¤mamma¤ Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Jeg fikk en sønn en måned etter deg, ble gravid på første forsøk. Bestemte oss for å prøve igjen nå i januar, og ble atter en gang gravid på første forsøk, men denne mistet jeg i MA i uke 9...helt grusomt. Så det KAn faktisk ta tid! Vi har så smått begynt å prøve igjen allerede, har EL nå....., men tør ikke håpe. Jeg ville bare snakket med ham om at det faktisk er mange som sliter litt med å få nr to og at det kan ta tid... Lykke til med overtalingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå