Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min spesielle kusine er veldig glad i loppemarkeder for å si det mildt... Og siden du er å utkikk etter Barbie - sier hun (det hun sier stemmer ikke alltid for alle andre enn henne selv...) at loppemarkedet på Hasle skole som regel slår alt... Hvorvidt det stemmer er jeg skeptisk til - men jeg trengte du kunne trenge et godt tips.

Later!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Supert, takk til deg og den spesielle kusina, jeg skal følge med på når det skjer på Hasle (og finne ut hvor den ligger også)! Barbie-Stalin hilser også takknemlig!

Skrevet

Vet du ikke hvor Hasle ligger?

Hun er å finne på alle loppemarked i Oslo/Akershus regionen - og da stiller Korsvoll og Hasle seg særskilt ut (sier denne jenta altså...) Hun har med seg det meste hjem etter en slik raid.

Skrevet

Tja, jeg har vært på loppis på Løren skole og kjørt bane forbi Hasle stasjon, og siden ishockeylaget (?) heter Hasle-Løren så antar jeg at et sted derimellom... .Kan lese kart når det trengs. Ja, Korsvoll er av de aller beste, samme med Linderud, faktisk, kan du hilse henne og si, mens Årvoll og faktisk Vindern skole suger, der man skulle tro det var ok, men der har det vært mye ræl siste år synes jeg.

Skrevet

Alle sportslag der omkring heter Hasle-Løren og det ligger heller ikke langt unna selve Løren... Bare mer ned mot en sånn bilbutikk... Tror Gilde hadde (eller har?) slaktegreier der... Kan ikke påstå at jeg er sånn veldig kjent bortsett fra at jeg har en venninne som bor der.

Jeg vet ikke om jeg vil anbefale henne flere loppemarked. Jeg blir nesten bare mer og mer trist når hun kommer tilbake fra disse markedene med de sykeste ting man kan forestille seg.

Folkene som gir lopper til Vinderen tenker at det blir antikvitet en eller annen dag, så de beholder alt sjæl.

Skrevet

De sykeste ting er kulest!!!!! :D

Du har antakelig rett ang Vindern, da blir noe av moroa borte.

Skrevet

Altså - syke ting kan være kult... Men når klesskapet består av ting funnet på de sykeste loppemarkeder og alle asjetter er forskjellig fordi de er blitt funnet her og der - så tenker jeg mer sånn; stopp mens leken er god!

Hasle er forresten SNART (hun skulle ha meg med.)

Skrevet

OK, jeg skal følge med - BarbieStalin er kjempegira for loppemarkeder for å utvide stallen, så dette er gode nyheter. Jeg mangler dessuten noen asjetter ;)

Hvis du er der: jeg er ikke av de sinnsyke foran i køen, så det er sagt.

Skrevet

Hehehe... Er du ikke en av de som står utenfor klokken 7 om morgen og forsøker å komme først inn for å finne alt det bra?

Hvis jeg drar tviler jeg ikke på at du er den med en svær handlekurv full av de sykeste ting, som nærmest klorer deg foran alle. Tror nesten jeg må dra for å se:):)

Skrevet

Nei, jeg er hun med de påfallende kule klærne som du hadde solgt bestemora di for om du hadde kommet over dem på Camden Market før det brant, men som jeg betalte 30 spenn for på Korsvoll lørdagen før :)

Skrevet

Påfallende kule klær - fra Camden Market - men solgt på korsvoll for 30 spenn lørdagen før? Gosh.

Har ikke for vane å kjøpe klærne mine på Camden - så bestemor er safe! Det er du òg - tror neppe jeg vil tenke "åh, se hun der med de påfallende kule klærne - skal selge bestemor for de må du tro".

Neppe.

Skrevet

Whatever. Mitt eneste poeng er at jeg ikke er kranglevoren og sinnsyk og først i loppiskøen en time før åpning, sminkefri i parkas fra 1986 (et dårlig parkas-år), med syttifire handlenett og stramt fletta hår. Men Barbie skal jeg ha.

Skrevet

Det du ikke innser - ved å skrive det der, er at du forsvarer den du nettopp er. Den som står foran i loppiskøen (gjerne sovet der noen timer...) UTEN sminke - ja, faktisk - med en skinnsekk (liten) på ryggen og parka fra 1986 (er jo en grunn til at du vet det var et dårlig år osv... )

Så jeg vet hvem jeg skal se etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...