Gå til innhold

Min eldstesønn på 12 år er HESTEGAL!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har vært 10 dager i finnmark på påskeferie, og kom hjem i sted. Han var inne her i nøyaktig 10 min før han bare MÅTTE ned til hestene i stallen som tilhører ridesenteret=)

Han kjenner alle 16 hestene inn og ut, og han elsker og kose og stelle med dem. Han rir ikke så mye, han styrer mest i stallen og tar inn hester på kvelden.

Nå spurte han om å få gulrotposen så alle hestene kunne få en godbit:)

Han er så god=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig! Er det ikke han som har AD/HD? Godt tegn at han er så empatisk og god mot dyr da :-)

Kanskje det kunne vært en motivator i forhold til skolegang om han kunne fått noe opplegg rundt hestestell...?

Ble visst en digresjon, men jeg er lærer selv ser du ;-)

Skrevet

Ja, han har sterk grad av ADHD, og fungerer ganske dårlig ellers, men når han er med hestene er han en helt annen gutt=) Har gjort en avtale med hestesenteret om at han kan komme og gå som han vil, og de som jobber der vet om hans diagnose.

Hester er visst det store for han! Mulig det kan komme igang noen med hester rundt skolegangen også, det skal jeg ta opp på neste ansvarsgruppemøte.

Skrevet

Da bør du vurdere om å endre navnet hans til Nancy

Skrevet

Så flott at han har så stor glede av hester.

Snille,flinke gutten det:o)

Skrevet

pappa79: For du var jo veldig moden av deg må jeg si. Har ikke engang nok kapasitet til å finne på noe eget å si så du tror du er kul og rapper en replikk fra Frank Barone.

HI: Så bra at sønnen din har funnet noe han liker. Hester er jo kjempefine terapidyr, så jeg håper dere klarer å lage et opplegg med hester for han.

Skrevet

Ja, måtte bare skrive det for det bare datt inn i hodet ;-)

Har hatt elever på ungdomsskolen som har hatt et opplegg der de har vært utplassert en dag i uken f eks.

Skrevet

Frank Barone eller ikke, så lever dere alle i en drømmeverden. En 12 år gutt interessert i hester.Vet ikke jeg

Skrevet

Må le litt jeg pappa79, hester er vel like mye en gutteting som jenteting. På stallen der jeg hang som tenåring var det flest jenter ... det var vel og merke en stall som drev med travhester, men likevel da.

Skrevet

1.Noen som har lagt merke til at det er flest gutter/menn i verdenstoppen i sprangridning?

2.Det yngler av gutter i stallen til tider.Self ikke så mange som jentene.Gutta kommer ofte pga jentene:)Så du pappan`har gått glipp av myyyyyye skal du se.

3.Hester ER mye brukr som terapidyr,som har stoooor effekt på unge og gamle:)

Heia gutten din!!!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...