*Super*Mamman* Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Min liggeri tverrleie nå, så har lest litt ang dette. Og i svangerskapsboka mi står det at det er liten sjangse for at de snur seg etter uke 35 pga plassmangel... Det vil jo si at poden min bare har 1,5 -2 uke til å snu seg da.. Og hvis ikke ender det med keisersnitt... Æsj!! Noen med erfaring?
Mamma05&08 Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Min lå i sete fram til uke 37... så snudde h*n seg... kan snu seg helt fram til fødselen er igang. Kanskje verre med førstegangsfødende da barnet gjerne fester seg før uke 36-37...
Gutt igjen*på overtid* Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Min lå også i sete frem til uke 36 da han snudde seg :-). Ble også fortalt på sykehuset at de kan snu seg helt frem til fødselen. Men de begynner vel å ta noen forhåndsregler og avgjørelser ca uke 37 tror jeg. Måler bekkenet og du får evt bestemme setefødsel eller keisersnitt :-)
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Joda, har erfaring, men det feil vei. Min gutt var festet og det hele, men snudde seg til sete i uke 38. Prøvde med manuell snuing tre ganger (og de fikk snudd ham, men han sparket seg fint tilbake hver gang) og det ble bestemt KS. Hadde en flott opplevelse av det hele og barseltiden gikk også fint med tanke på at det faktisk er en operasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå