Gjest Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Da jeg var 3.5 drev jeg og maste om krøller, fordi jeg syntes det var så fint. Min kjære mormor syntes synd på meg, og tok meg med en gang hun selv skulle få tatt krøll på håret sitt. Jeg satt tålmodig og led meg gjennom rullingen og alt det der (husker fremdeles at det var vondt). Gjett om jeg var stolt over krøllene mine ... og gjett om min kjære mor som ikke hadde blitt spurt en gang fikk hakeslepp. Slå den a dere!
Imsdal 1976 Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 oj,oj,oj. Tror nok sikkert at din mormor ga deg krøller kun for å glede deg,men alikevel så hadde jeg blitt sint som mor.
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Da hadde jeg antagelig boikottet min mor i meget lang tid etterpå. Utrolig frekt å gjøre.
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Jeg har nesten aldri sett moren min virkelig sint. Hun er typen som er meget behersket av seg ... men da jeg kom glad og fornøyd hjem med mormor etter en liten tur på byen med skikkelige bestemorkrøller, da ble hun illrød av sinne. Som voksen skjønner jeg henne veldig godt, men da syntes jeg bare mamma oppførte seg rart og dumt, he he.Jeg hadde fått sånne krøller jeg hadde ønsket meg, og mormor var min heltinne i laaaaang tid etterpå :-D
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Jeg tror de ikke pratet på en stund ja ... min mor var nok ikke blid på mormor :/
Stratos med 3 barn Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Oi da. Den var drøy. Hadde som mor blitt sinna, men vet da hvor viktig det er med slike bestforeldre som kan være barnas helter, så jeg håper jeg kunne behersket meg litt. Tross alt ikke verdens undergang da
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Ja, jeg synes mammaen min var flink jeg. For hun kjeftet ikke eller noe foran meg ... men jeg så jo at hun ble sint da, he he. Jeg vet ikke om jeg hadde klart å være like flink. Heldigvis er både mor og svigermor kloke nok til ikke å finne på noe lignende uten å spørre om det er greit først :-)
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Tja, krøller er bedre enn drittsvigersøster som var barnevakt forrige helg og klippet jentungen uten å spørre. Tok både luggen og alle de NYDELIGE krøllene i nakken. Gjett om jeg var/er lei meg. Det er i tillegg hennes første hårklipp, noe jeg jo gjerne skulle vært tilstede når skjedde:(
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 *trøsteklemme tillab* Skjønner deg utrolig godt. Ikke pent å klippe ELLER ta perm på barna uten å spørre først.
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 Nei... *grrrr* Så jeg og mammaen din er veldig enige asså!
Elle Vilde Skrevet 24. mars 2008 #11 Skrevet 24. mars 2008 Hadde nok blitt utrolig sint som mor jeg også, hvis min datter kom med permanent... Min mormor tok meg med og tok hull i ørene mine da jeg var 7-8 år. Hadde mast lenge på mamma uten å få lov, og da jeg var på ferie hos mormor og morfar, tok mormor meg med i frisørsalongen... Tror ikke min mor var videre begeistret, men kan ikke huske hun sa noe som jeg hørte i hvert fall... Hvis besteforeldrene til mine barn gjør noe tilsvarende, vil jeg bli virkelig sint!
mamman til to gutter Skrevet 24. mars 2008 #12 Skrevet 24. mars 2008 Jeg fikk hull i ørene av min mormor. Søsteren min som var 3år eldre enn meg ville ha og hadde fått lov av mamma, men fortsatt ikke tatt dem, mens jeg måtte vente til jeg var eldre. På ferie hos mormor fikk vi begge to for hun syntes ikke det skulle være forskjell... Aner ikke om mamma ble sur eller ikke, men tror nok jeg hadde reagert:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå