Gå til innhold

Hva syns du om klemming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker du å få/ gi klem av venner og andre bekjente? Gir dere hei og ha det klemmer? Jeg har inntrykk av at det er fryktelig mange klemme jenter her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte på mennesker utenfor familien.

Skrevet

Litt varierende, men stort sett mot sånt. I alle fall den påtvungne sosiale klemmingen av folk som bryr meg midt i ræva. Men er en bjørneklemmer hvis jeg først vil.

Skrevet

Det varierer. Jeg kan godt klemme venninnene mine - men jeg sitter ikke å klemmer med dem i sofaen liksom... Og nei - ikke alltid hei og ha det klemmer, men det skjer.

Skrevet

Eg klemmer kun nær familie og gode venner. Etter mitt syn så er det alt for mykje klemming rundt meg. Eg reagerer iallefall på at Senkveld gutta klemmer alle gjestene sine, sjølv dei som dei ikkje kjenner. For meg er det heilt unaturlig.

Skrevet

Man kan jo nesten ikke vike unna når folk klemmer heller, da....

Skrevet

Signerer luten.

Jeg elsker å tvangsklemme ungen, og kjæresten er også et yndet offer. Ellers kan det i grunnen være det samme med hele greia, og jeg friker litt av triggerhappy halvbekjente som på død og liv skal kooose på meg når jeg overhodet ikke vil.

Klarer ikke helt folk som skriver "klem" (eller en av de unevnelige z-formene) i hvert eneste forsøk på skriftlig kommunikasjon heller. Klemmer dere folk på trikkeholdeplassen også, eller, når de har svart på hvor mye klokka er? Hjelpes.

Skrevet

Jeg klemte en gang i min spede ungdom en bebartet tysker i tjueåra med vinkelpress på hele livet og en uheldig hang til halstørkler uten at han sjøl ville innse at han var gay as a maypole, og det var faktisk som å klemme en planke med bart. En tysk planke med bart, dertil. Hadde han veket unna hadde det faktisk vært å foretrekke, han var bare død i stedet, grøsssss.

Skrevet

Nei, men eg har lært meg å tyde kroppsspråk. Fok nærmer seg på ein anna måte når dei skal klemme kontra håndhilse. Eg er ikkje redd for å ta ein Arafat: å bruke venstre hånda og klappe den andre på skuldra med for å stanse klemmen før den har begynt.

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Klemming er for the diseased and dead.

Skrevet

Helst;-)

Neida. Er ikke noe klemme-menneske. Klemmer helst babyen min, hele tiden.

Skrevet

I dag har vært en klemmedag, faktisk en av de store, jeg og vesla ble gående i pysj til borti tolv, og de siste to timene før det lå vi stort sett under dyna etter lang frokost og koste og leste og sang og lekte at hun var en veldig kald og veldig ensom kanin som ikke hadde fått mat på en uke og vennene hennes sa at hun var dum og skulle fryse (hvor får hun det fra?).

Skrevet

Jeg har ikke klemt noen idag. Må jeg se å få gjort noe med nå. Det er jo kos å klemme de som man bor med... Og spesielt hvis de ikke vil klemme deg:D maaah

Skrevet

Hahahaha

Det er koselig å klemme barna. Det liker jeg:_) Kan sitte hele dagen og klemme på jenta mi og lure på hvor tiden ble av når jeg ser vi har kost litt vel lenge.

Kanskje det ble dårlig med mat på påskefjellet?

Skrevet

Hadde det enda vært så vel, men det har vært sånn et år, hun (eller av og til jeg) skal være forlatt, kald, alene, sulten og utstøtt, og møte en annen (meg, av og til henne) som noen ganger er like utstøtt, andre ganger bare er et godt vesen (rotte, kanin, ulv eller hva) som vil være venner, dele mat og invitere til å flytte sammen. Skulle tro hun bearbeida traumer til tusen, men jeg kan ikke helt se det heller.

Skrevet

Jeg klemmer svigerfar hver gang jeg ser han.

Skrevet

hahaha, så søtt! kanskje hun blir en robin hood :-)

Skrevet

jeg klemmer mamma,pappa,sambo og sønnen min...andre klemmer jeg i fylla..

Skrevet

Er hilse med hånden menneske. Øver meg på å klemme andre på riktige steder (ved kondolanser osv) men er redd jeg blir stiv som en stokk. Ungene mine derimot...de koser jeg mye.

Skrevet

Jeg klemmer mine venninner (og familie) hei og farvel. Synes det er kjempekoselig, og er en bekreftelse på at vi er viktige i mitt liv =)

Skrevet

Æsj, jeg hater det. At ikke folk kan holde seg utenfor auraen min takler jeg ikke. Spesielt svigermor, klemmer hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...