Gå til innhold

skal på ny ultralyd imorgen "uke 32".........

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal sjekke om morkaka har flytta seg, for den låg foran åpningen på ordinær ultralyd i uke 17!! noen flere som har vært i uke 32???? hva kan vi forvente oss å se???? håper vi får dobbelsjekket kjønn!!! veit dere om dæm gir en vekst estimering???? e foresten ¨på sykehus Levanger vi skal!!! glede mæ te å se lille skatten min igjen ja....................... :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det samme, og livmora hadde heldigvis flytta seg oppover. Det er visst veldig vanlig at den flytter seg. Vi fikk dobbeltsjekket kjønnet, og de tar samme undersøkelsene som på forrige ul. Vi fikk også vekstestimering. Lykke til!

Skrevet

Hei hei, samme her. Morkaka hadde flytta seg ja, heldigvis=) Det blir jo litt annerledes denne gangen for ungen har jo blitt så stor. Hvor mye dere ser kommer an på hvordan h*n ligger. Jeg var også på Levanger, og jordmora tok vekstmåling. Dere får sikkert dobbeltsjekke kjønn ja=) Lykke til.

Skrevet

Jeg mente selvfølgelig morkaka, ikke livmora... hehe

Skrevet

håper h*n e samarbeidsvillig ja....var nemlig ikke helt samarbeidsvillig sist sju!! :) :) skal bli moro iallefall,glede oss!!! håper dæm får tatt en vekstestimering for å se om termin stemmer helt :) håper vi får samme jordmor som sist for hun var så nøye,å forklarte alt for FAR siden dette er hans første barn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...