Gå til innhold

Noen gravide sykepleiere her??


barnimagen82

Anbefalte innlegg

Er selv gravid for første gang og jobber på en travel ortopedisk avdeling. er redd for å gjøre noe feil som kan føre til at jeg mister barnet.(er 7 uker på vei,men sier barnet allikavel:-)) Noen andre i samme situasjon?+ Har noen fått tilrettelagt på jobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Jeg er sykepleier og jobber i kommunesektoren, men er nå sykemeldt fullt da jeg hadde en MA i fjor. Tørr ikke jobbe nå før jeg er over de 12 ukene. Er utrolig redd for at det skal skje noe denne gangen også, men får håpe det går bra denne gangen. Du bør snakke med sjefen din og høre om du kan få tilrettelagt arbeidet ditt slik at du unngår det tyngste arbeidet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er omsorgsarbeider og jobber på eldresenter..har en veldig tung jobb med masse tunge løft og en stressende arbeidsdag...har vært aktiv sykemeldt i en mnd nå,men ikke pga graviditeten.men jeg kommer til å snakke med legen min etter sykemellingen er over for jeg har allerede plager:( er bare 5 uker påvei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på en svært travel avdeling, som sykepleier. Kommer til å bli sykmeldt ganske snart. Pga kvalme og høy stressfaktor på jobb... Kommer til å jobbe der som aktivt sykmeldt deler av svangerskapet, men med kortere arbeidsdag. Hvis jeg får like mye kynnere mot slutten denne gangen som forrige, skal jeg få full sykmelding. Tok ikke nok hensyn forrige gang og fødte en mnd før termin. (Gikk bra)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg er spl-stud, jobber deltid i hjemmetjenesten og har praksis på ett sykehus nå.. er usikker på hva man kan gjøre og hva man ikkke bør gjøre.. er livredd for å miste bebyen.. når den endelig har bosatt seg i livmora mi:)

har hørt det er flere som har jobba i helsetjenesten som har abortert.. skremmende... men hva skal man gjøre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse