Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg tenkt og tenkt og endelig bestemt meg. Venter mensen om 2 uker og da begynner jeg å telle ned dager til nedregulering. Det begynner man på på dag 21 tror jeg. Skal sette meg ned å skrive en mail til Lindenberg nå. Alle gode ting er tre er det noe som heter. Håper det gjelder prøverøsforsøk også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja sett igang du- da er det i hvert fall noe som skjer!!

Er litt uvitende når det gjelder IVF - Hvordan foregår nedregulering? Og HVA er det som nedreguleres, hormonnivået ? For så å stimuleres igjen eller...?

Lykke til - 3. gangen gjelder det .)

Skrevet

Er ikke så helt inne i det med nedregulering selv siden jeg ikke hadde det på mine to første forsøk. Man kommer i en slags kunstig overgangsalder og eggproduksjonen stopper opp. Etter noen uker på det så begynner man på sprøyter som skal stimulere produksjon av egg.

Skrevet

Så bra at du endelig skal i gang igjen. Alle gode ting er tre så denne gangen lykkes du! Jeg skal til Blakstad på onsdag. Gleder/gruer meg til å høre hva hun har å si. Og jeg må bare fortelle dette. Min far fortalte meg i påsken at han skal gi meg en Danmarkstur i bursdagspresang. Han ønsker seg vel flere barnebarn:-)

Skrevet

Lykke til hos Blakstad på onsdag. Så utrolig bra at du får en danmarkstur av faren din. Det kaller jeg flott bursdagsgave :o)

Skrevet

Gratulerer. Du får ha lykke til. Håper på rask suksess:-)

Skrevet

Herregud for en super bestefar da:) Lykke til

Skrevet

Så bra Chaiemaie...sånn noelunde samtidig vi da?-...eller jeg skal ha uttak slutt april:-)

Skrevet

Så bra at du endelig kan begynne forsøk igjen ( og siste får vi håpe) .

Legen har anbefalt meg å vente to mnd til, så da er jeg igang igjen. Skjønner deg så godt med den lange vente tiden.

Nå er det virkelig din tur :)

Skrevet

Det var gode nyheter! Det må være deilig å forkorte ned ventetida litt.

Og jeg synes absolutt at du skal satse på at alle gode ting er tre! Her inne er det i hvertfall mange som heier på deg:-) Mange gode lykkeønskninger sendes deg.

Skrevet

Blir en mnd etter deg for jeg skal ha uttak i slutten av mai. Gravide skal vi uansett bli begge to :o)

Skrevet

Det skal bli deilig å begynne igjen ja. Du kommer etter og nå skal vi virkelig slå alle rekorder her inne.

Skrevet

Så spennende, kjære du. Jeg skjønner godt at du ikke klarte å vente lengre. Jeg tar plass i heiagjengen og stiller meg opp ved målstreken med flagg og termos. Kanskje jeg får gleden av å flagge inn både deg og ElleL i løpet av våren. Det hadde vært gøy :o)

Skrevet

Takk skal du ha. Det har vært utrolig tøft å vente så lenge og sånn praktisk sett med jobb og alt så hadde det nok vært greiere med et uttak i sslutten av juni. Men jobb får være jobb ,dette er mitt livs prosjekt og det som er viktigst nå.

Fant forresten ut i dag at sjefen din var kollega av meg for noen år siden :o)

Skrevet

Jeg skjønner deg kjempegodt, nå har du ventet lenge, så jobb for være jobb nå gjelder det oppfylle grunnleggende ønsker i livet. Jeg håper masse for deg og det er din tur nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...