Gå til innhold

I hvor mange dager har dere smerter/murringer rundt EL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde MA for to og en halv uke siden, og sluttet å blø for en uke siden. Nå har vi begynt å prøve igjen.

Syns jeg så EL slim på fredag, men har så veldige murringer i dag. Såpass mye at det er plagsomt og jeg ikke kan ha på jeans.

Jeg er ikke så erfaren mht EL etc, for jeg har hatt spiral i så mange år (uten mens).

Ble gravid på første forsøk begge gangene (mistet den siste), men kan ikke huske helt dette med EL smerter...og kommer ikke inn på pernille sine sider;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må legge til at det er vanskelig å estimere en evt EL da jeg ikke har ventet en menstruasjon og beregner ut fra MA blødningen (som jeg har blitt fortalt ikke egentlig er som en menstruasjon)....men det passer med EL denne helgen i forhold til MA som var 8.mars...

Skrevet

jeg har el smerter før, under og etter el og jeg har det frem til mensen.

så jeg har det ganske lenge for å si det sånn:-)

på meg så kjennes det ut som menssmerter og noen ganger så har jeg mer vondt på en side og regner med at det betyr at jeg kjenner hvilken eggstokk egget slippes fra.

Skrevet

Ja, sjekket "slimet" i dag, og det er definitivt EL slim.... har skikkelig vondt, og det har jeg ellers aldri opplevd. Hadde MA for to og en halv uke siden, så det kan kanskje ha noe med det å gjøre....satser på at jeg er veeeeeldig fruktbar nå og får positiv test om to uker.

Rabler snart for meg mht ny graviditet etter MA...det er helt forferdelig trist å oppleve...

Skrevet

ja vi satser på at det er en spire som klorer seg fast hos deg og at du får kjempe positivt svar om et par uker:-)

ufattelig trist det du har gått igjen altså...føler med deg.

jeg unner ingen å gå i gjennom det der og håper for alt i verden at jeg slipper det selv.

skjønner virkelig at du er lei deg.

håper neste spire sitter dønn fast hos deg!

sender en *trøsteklem*.

Skrevet

hmm jeg kan faktisk ha el smerter opp til en uke jeg også fortsetter det med murring fra el til mensen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...